Grupul Renault România la târgul Angajatori de Top: 200 de posturi şi 300 de poziţii de internship

Cea mai valoroasă companie din România caută în principal persoane cu spirit de inovaţie şi pasionate de industria auto, pentru activităţile de cercetare-dezvoltare (R&D), servicii de business, fabricaţie, achiziţii, calitate şi financiar. Programul de internship „Drive Your Future” le oferă studenţilor şi masteranzilor şansa de a descoperi Grupul Renault România.

În cele două zile (24 şi 25 martie) dedicate celui mai important târg de carieră din România, persoanele care îşi doresc o carieră în domeniul auto pot accesa oferta de posturi disponibile a Grupului.

Pentru activitatea de R&D, compania oferă oportunităţi de dezvoltare adresate inginerilor auto, cu profil educaţional tehnic. Candidaţii interesaţi trebuie să aibă experienţă în concepţie şi dezvoltare proiecte (domeniul mecanică, elctrică/electronică, caroserie vehicul şi echipamente design). În plus, trebuie să fie utilizatori de aplicaţii informatice specifice industriei auto (CATIA, MATLAB, SIMULIK).

Renault Servicii România îşi consolidează echipele în activităţile de supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Sunt căutaţi candidaţi cu experienţă în aceste domenii, care să fie în egală măsură și buni utilizatori ai aplicaţiilor informatice, să aibă cunoştinţe de gestionare şi dezvoltare baze de date.

Pentru activitatea de fabricaţie vehicule (platforma industrială de la Mioveni), compania caută specialişti cu profil tehnic, experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială.

În oferta Grupului există şi posturi în echipele departamentelor calitate, financiar și achiziţii. Pentru acestea, sunt necesare preponderent studii tehnice şi economice, experienţă în calitate şi audit furnizori, dar şi competenţe de analiză costuri şi performanţă economică.

În plus față de cerinţele specifice domeniului, candidaţii trebuie să cunoască limbile engleză sau franceză. Cele 200 de posturi cu care Grupul Renault România vine la Angajatori de top sunt disponibile în Bucureşti, Titu şi Mioveni. Întreaga ofertă a Grupului Renault România este disponibilă în standul de la Angajatori de Top, dar şi aici.

Drumul spre succes

În 2011, Ana Maria Balaş era studentă în anul al III-lea la facultatea de Ingineria şi Managementul Sistemelor Tehnologice, din cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti. A descoperit într-un articol de promovare a instituţiei de învăţământ referiri la activitatea Renault în România şi la posibilitatea de a face practică.  A aplicat pentru una dintre temele programului de internship, disponibile la acea vreme. În urma stagiului, Grupul i-a făcut o propunere de angajare. Astăzi, Ana Maria se numără printre inginerii Renault Technologie Roumanie, care contribuie la succesul produselor şi performanţa companiei.

„Industria auto m-a fascinat de mică, dar decizia de a urma o facultate cu profil tehnic a venit în momentul în care căutam o soluţie de rezervă pentru admiterea la Facultatea de Marketing. Am intrat şi la ASE şi la Politehnica, și am urmat cursurile în paralel, la zi. Timp de trei luni, am făcut practică în cadrul departamentului Circuit de carburant. Am avut şansa de a prezenta tema de stagiu în diverse instanţe de decizie şi aşa am putut să mă remarc. În urma feedback-ului pozitiv din 2011, am participat la încă un stagiu,  în 2012, de data aceasta, la Circuitul de răcire. Astfel, am avut o continuitate ce s-a transpus ulterior într-o integrare definitivă în echipă și am fost angajată pe postul de Responsabil circuit carburant. După un an de activitate, am devenit Lider tehnic local, post ce presupune asigurarea expertizei tehnice pentru proiecte aflate atât în dezvoltare, cât şi în serie. Pe parcursul proiectelor, am trecut prin etape diverse, cât şi provocări care au implicat decizii concrete, creativitate, spontaneitate, rigurozitate şi organizare”, îşi aminteşte Ana Maria Balaş.

„Drive your Future” continuă

Stagiarii, studenţi şi masteranzi pot descoperi principalele activităţi ale Grupului Renault România în cadrul programului de internship anual, oferit de unul dintre angajatorii de referinţă din România. În ultimii 14 ani, 1.800 de studenţi şi masteranzi de la universităţi din România au avut şansa de a se familiariza cu domeniul auto, de a descoperi compania. 33 la sută dintre ei au fost angajaţi în urma stagiilor.

DESPRE GRUPUL RENAULT ROMÂNIA

Constructor de automobile din 1898, Grupul Renault este prezent în 127 de ţări şi a vândut circa 3,2 milioane de vehicule în 2016. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi pentru a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. În România, reuneşte toate competenţele necesare conceperii, dezvoltării şi industrializării unui vehicul: studii client, design, inginerie, fabricaţie şi logistică, vânzare, servicii de business şi finanţare. Aflat în centrul gamei Global Access (gama din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul Renault este lider pe piaţa locală, cu mărcile Dacia şi Renault. Cu un înalt nivel de expertiză în design, inginerie şi un pol industrial de referinţă prin nivelul său de calitate şi satisfacţie a clienţilor, cei 16.700 de angajaţi ai Grupului Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici și sunt recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter