IAA Young Professionals: Profesioniștii din recrutare își dezvăluie „secretele”

Studenţii şi tinerii profesionişti, viitorii angajaţi și cei interesaţi să afle mai multe despre strategiile abordate de companii, în procesul de recrutare, sunt așteptați joi, 30 martie, ora 19,30, la sediul IAA, la Seara YP: Comunicare internă şi Employer Branding, eveniment organizat de Asociaţia IAA Young Professionals.

Evenimentul aduce în discuţie modul în care brandul de angajator şi comunicarea internă pot deveni factori de diferenţiere în recrutarea, păstrarea și dezvoltarea angajaţilor în companie. Participarea este gratuită şi se realizează prin accesarea formularului de înscriere. Locurile sunt limitate şi vor fi ocupate în ordinea înscrierilor. „Pentru că ne aflăm în plin sezon de recrutări pe piaţa forţei de muncă, am ales să dezbatem, în cadrul unui nou eveniment marca IAA YP, o temă de actualitate – brandul de angajator. Cu ajutorul invitaţilor noştri, vom încerca să aflăm care sunt principalele provocări pe care le întâmpină companiile în recrutarea angajaţilor din generaţia millennials, care sunt atuurile prin care o companie se poate diferenţia şi care sunt acei triggeri care îi pot determina pe angajaţi să rămână fideli unei companii”, declară Ioana Sigarteu, președinte IAA Young Profesionals.

Invitaţii evenimentului

Alina Manole, Manager Talent & Resourcing Vodafone. Cu o experienţă de 11 ani în Resurse Umane, lucrează în cadrul companiei Vodafone România din 2011, iar din 2014 este responsabilă de consolidarea şi dezvoltarea strategiilor de atragere a talentelor în echipa Vodafone.

Laura Chiculiţă, Chief Marketing Officer ejobs Group. Cu o experienţă de peste zece ani în Marketing și Comunicare, este specializată în marketing digital și marketing direct, online media planning & buying, social media & content strategies.

Ionuţ Munteanu, Managing Partner WebDigital. Licențiat în psihologie și sociologie, are o experiență extensivă atât din perspectiva clientului, cât și din cea a agenției. A gestionat, de-a lungul timpului, campanii de marketing online pentru mai bine de 500 de clienți din industrii diferite.

Ana Ilinca Macri, Head of Internal Communication & Organizational Identity BCR. Cu o experienţă de 17 ani în comunicare, CSR, change management şi cultură organizaţională, lucrează în cadrul BCR din 2009, iar în ultimii patru ani s-a dedicat coordonării activităţii de comunicare internă şi identitate organizaţională, cu focus pe programele de redresare şi consolidare a culturii corporative.

DESPRE IAA YOUNG PROFESSIONALS 

Este un program al International Advertising Association, ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1.000 de membri, din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, Marea Britanie și Bosnia Herţegovina. Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri). IAA YP România este câștigătoarea The Inspire Award pentru excelență 2016.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter