IKEA: 10.931 de ore de training, pentru angajații din România, în ultimul an

În anul financiar încheiat în 31 august (1 septembrie 2016-31 august 2017), IKEA România a înregistrat o creștere de 14 la sută a cifrei de afaceri și vânzări de 586.594.326 de lei, fără TVA. În acest interval, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din România și peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro.

Creșterea din România a dus compania pe locul 5 în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din lumea IKEA, în anul acesta financiar. „Este reușita unei echipe de angajați IKEA mai puternice și capabile în fiecare zi. Succesul nostru are la bază design-ul nostru democratic unic și creșterea accesibilității online în toată țara. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din București, prin obținerea autorizației de construire, și am crescut capacitatea de depozitare cu 30 la sută, pentru a îmbunătăți disponibilitatea produselor pentru comenzile online”, declară Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.

În anul financiar 2017, magazinul IKEA din București a avut 670 de angajați în total, cu 15 la sută mai mult decât în anul financiar anterior. La 31 august 2017, 49 la sută dintre angajați erau femei și 51 la sută bărbați, iar funcțiile de management erau deținute de 51 la sută femei și 49 la sută bărbați. În această perioadă, IKEA România a oferit 10.931 de ore de training și 1.060 de ore de workshop-uri pentru angajații săi.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Potrivit unor sondaje interne, 86 la sută dintre ei spun că sunt mândri să lucreze pentru IKEA și 92 la sută sunt mândri de modul în care IKEA integrează sustenabilitatea în activitatea sa. În anul financiar 2018, toți angajații IKEA South East Europe (România, Croația, Serbia, Slovenia) vor primi smartphones, ca instrumente de lucru suplimentare, pe care să le folosească pentru a-i ajuta mai bine pe clienți și pentru a schimba informații și idei între ei. IKEA South-East Europe este prima organizație IKEA din lume care implementează această inițiativă-pilot pentru toți angajații.

3.323.181 de oameni au vizitat magazinul și numărul de produse IKEA care au ajuns în casele românilor a crescut considerabil și anul acesta. Dintre cele 18,3 milioane de produse vândute, 23 la sută au fost produse de mobilier și 77 la sută decorațiuni și accesorii. Cea mai bine vândută familie de mobilier a fost familia de sufragerii BESTÅ, cu 93.851 de bucăți, iar accesoriile care s-au vândut cel mai bune au fost farfuriile OFTAST, cu 903.353 de bucăți.

127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din București, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. Serviciul de comenzi online a avut o creștere de 35,1 la sută comparativ cu anul financiar 2016. IKEA România și-a sporit și capacitatea de depozitare cu 30 la sută, prin deschiderea unui depozit logistic, în august 2017.

În anul financiar 2017, IKEA România s-a implicat în mai multe proiecte pentru comunitatea locală: a lansat fondul IKEA pentru Mediul Urban, un program de granturi pentru proiecte de mediu din București și Ilfov, a stabilit noi parteneriate, cu ONG-urile MagiCamp, Asociația Touched și Ana și Copiii, și a demarat prima colaborare cu un Antreprenor social local – Concordia Bakery, care susține tinerii proveniți din familii vulnerabile să obțină o pregătire certificată ca brutari și să obțină un prim loc de muncă în Concordia, ca un început în viața lor adultă.

Magazinul IKEA din București a colectat aproximativ 1.000 de piese de mobilier vechi în programul de reciclare și refolosire; o parte dintre acestea va fi reciclată, iar alta va fi transformată în energie. Compania a lansat și o nouă campanie de reciclare a becurilor: consumatorii vor primi două noi becuri pentru fiecare zece becuri folosite, aduse la magazinul IKEA. În plus, din octombrie, proprietarii de mașini electrice sau hibride își pot încărca mașinile în parcarea IKEA, unde sunt instalate stații de încărcare electrică pentru patru mașini. Valoarea tuturor proiectelor de implicare în comunitate sponsorizate în FY17 este de 350.000 de euro.

MAGAZINUL IKEA ROMANIA ÎN CIFRE, ÎN ANUL FINANCIAR 2017

  • Totalul de vânzări IKEA România (fără TVA): 586.594.326 lei
  • Numărul de vizitatori în magazin: 3.323.181
  • Numărul de angajați la 31 august 2017: 670
  • Vizitatori unici pe IKEA.ro: 7.583.446
  • Numărul de hot-dog vânduți: 2.951.102 bucăți
  • Kilometri de hot-dog vânduți: 532 km
  • Numărul de chifteluțe vândute la restaurantul IKEA: 5.907.313

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close