KFC îşi extinde reţeaua cu două locaţii noi, în Bucureşti și Oradea

Rețeaua de restaurante KFC își continuă planurile de extindere și deschide primul restaurant din Centrul Vechi al Capitalei, pe strada Șelari, și cel de-al treilea, de tip Drive Thru, în Oradea, în centrul comercial Prima Shops.

Cu o investiție de peste un milion de euro pentru ambele unități, KFC își întărește prezența la nivel național și ajunge la 65 de restaurante. Restaurantul situat într-una dintre cele mai frecventate zone pietonale din București are o suprafață de 200 de metri pătrați şi două niveluri, în timp ce prima unitate Drive Thru din Oradea are o suprafaţă de 130 de metri pătrați și este deschisă 24/7.

„Printre realizările importante de anul acesta se numără mult așteptata inaugurare a locaţiei din Centrul Vechi, una dintre cele mai populare și intens circulate zone ale Capitalei. Deschiderea porților primului Drive-Thru din Oradea ne confirmă performanțele pe care am reușit să le atingem și să ajungem tot mai aproape de consumatorii noștri din întreaga țară”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Cele două deschideri au generat fiecare peste 40 de locuri de muncă, care oferă beneficii diverse noilor angajați, printre care posibilitatea de a obține un post fără experiență prealabilă, bonus de fidelitate sau creșteri salariale corelate cu vechimea și program flexibil, adaptat conform necesităților fiecăruia, sau cursurile de calificare şi posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniu.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. În România, lanţul de restaurante KFC numără 65 de restaurante, în Bucureşti şi în alte oraşe, precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, în Republica Moldova, și două în zona de nord-est a Italiei.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close