Lemnia lansează la Londra noua colectie de genți din lemn

Între 23 și 25 iulie, gențile Lemnia vor fi expuse la Londra, pentru al doilea an, în cadrul târgului internațional Pure London, alături de alte 700 de branduri de fashion, selectate din întreaga lume.

Publicul în fața căruia sunt prezentate colecțiile este format din cei mai importanți retaileri britanici și internaționali, veniți să descopere branduri cu potențial de dezvoltare. Brandul Lemnia s-a născut din viziunea unui arhitect, Răzvan Chelu, și măiestria în prelucrarea lemnului a tatălui său, Florin Chelu, pentru a spune povestea liniilor simple și a texturilor rafinate.

Asemenea materialelor naturale din care este creată, nici una dintre gențile-statement ale brandului nu este identică cu alta. Prin designul sculptural, minimalist și finisajele de calitate, lemnul și pielea naturală sunt readuse în contemporan. Lemnia reușește să își creeze un limbaj propriu și să devină un atelier valoros de design românesc.

Cea mai nouă colecție, Geometric, împinge limitele designului şi redefineşte ideea de formă. Geometria fiecărei genţi capătă viaţă proprie şi îl invită pe purtător într-o călătorie la graniţa dintre bidimensional şi tridimensional. Abanosul satinat întâlneşte cea mai fină piele, pentru a crea o odă închinată simetriei, dar şi o declaraţie îndrăzneaţă de stil. Promovarea colecțiilor Lemnia pe piața internațională, alături de inovarea continuă la nivel de design și prelucrare a materialelor, sunt principalele obiective pe termen lung ale brandului.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter