leoHR lansează serviciile stayIN și exitIN

Compania de selecție și recrutare leoHR a lansat două instrumente care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR din companii. Interviurile Exit and Stay sunt cele mai eficiente strategii de retenţie utilizate de către manageri în organizaţii.

exIN (Exit Interview) şi stayIN (Stay Interview) au fost folosite pentru prima dată de Leonard Rizoiu, Managing Director leoHR, în 2006, în Canada. În România, compania a început să livreze aceste servicii în 2014. Anul trecut, 12 companii din Automotive, Retail, FMCG, Manufacturing, Pharma, Banking & Financial Services, IT&C și BPO & Shares Service Center, au primit suport şi rapoarte de exit şi stay interview. Consultanții leoHR au prezentat soluţii customizate managerilor şi team leader-ilor implicaţi în procese. Mai mult de 1.000 de angajaţi au fost implicaţi în exIN şi stayIN şi toţi clienţii au confirmat impactul pozitiv pe care aceste soluţii le-au avut în cadrul organizaţiilor.

Ce înseamnă stayIN (Stay Interview)?

stayIN reprezintă discuţia structurată şi periodică, dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condiţiile ce l-ar determina pe salariat să plece din companie. Principalele avantaje ale acestui proces sunt faptul că oferă o imagine a potenţialului risc pentru ca salariaţii să părăsească organizația, duce la eficientizarea costului, prin externalizarea acestui proces, creşte imediat gradul de retenţie și ajută managementul să descopere climatul real de muncă şi să măsoare indicatorii cu mare grad de impact. În plus, salariaţii se simt mai confortabil atunci când discută cu un consultant extern şi nu cu specialist HR intern. „Dorim ca Stay Interview-ul să fie o situație de tip win-win, atât pentru companie, cât și pentru angajat. Astfel, ca angajator, afli care este percepția angajatului despre mediul de lucru și așteptările sale și poți să îmbunătățești aspectele vizate. Angajatul invitat la un stayIN va avea parte de o discuție sinceră, fără să se teamă de represalii, și se va simți valoros pentru feedback-ul și opiniile sale”, explică Leonard Rizoiu.

Ce înseamnă exIN (Exit Interview)?

Exit Interview este discuţia prin care consultanții leoHR obţin informaţiile despre factorii care au determinat angajatul să plece din companie. exIN oferă o imagine reală a mediului de lucru din cadrul companiei, poate duce la aflarea cauzelor reale care îl determină pe angajat să plece, fără ca acesta să se teamă de represalii fiindcă este sincer, creează o viziune pozitivă a angajatorului în ochii salariatului care pleacă, scurtează și îmbunătățește procesul de recrutare, reduce rata absenteismului în rândul angajaților, susține și crește performanța organizațională, crește gradul de implicare a angajaților în cadrul companiei, datorită motivării corespunzătoare și prin crearea unui mediu de lucru optim, și poate avea ca rezultat chiar reținerea oamenilor valoroși în cadrul companiei.

LeoHR furnizează servicii de selecţie şi recrutare specializată, exit şi stay interview, servicii de consultanţă în managementul resurselor umane, precum şi servicii de formare profesională și training. „Investim permanent pasiune, timp, energie și mijloace financiare, în dezvoltarea consultanților noștri și know-how-ului organizațional, pentru a furniza cel mai bun feedback, adaptat clienților, cu ajutorul rapoartelor și analizelor realizate. Aceste documente ajută clienții să adopte cele mai eficiente decizii, pentru a crește gradul de retenție și angajament în cadrul companiei”, precizează Leonard Rizoiu.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close