Liderul pieței de spații de birouri flexibile deschide un centru în Anchor Plaza

Regus inaugurează cea de-a opta locație din București și se extinde, astfel, în zona de vest a orașului.

Cu o suprafață de 1.258 mp, noua locație oferă 53 de birouri echipate complet și o zonă de birouri de co-working, spații deja închiriate de o companie globală de consultanță în management. Noua locație oferă și servicii de birou virtual, ce pot fi accesate oricând.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Cererea de spații flexibile de lucru este în continuă creștere, deoarece companiile sunt tot mai preocupate să scadă costurile implicate de chiriile antamate pe termen lung și să le ofere angajaților mai multă libertate de a lucra când și de unde doresc. Bucureștiul este un centru de afaceri important și ne dorim să le facilităm atât freelancer-ilor, persoanelor care lucrează remote, companiilor mici și medii, pe de o parte, cât și corporațiilor, sprijin real în dezvoltarea afacerii lor. Activitățile Regus sunt aliniate la tendințele globale cu privire la spațiile flexibile de lucru”, declară Ramona Iacob (foto), Country Manager al Regus România.

Noul spațiu se află în imediata proximitate a principalelor mijloace de transport și oferă acces direct către Plaza Shopping Mall. În afară de centrul Anchor Plaza, Regus deține în București încă șapte locații, cu o suprafață totală de 12.258 mp. Portofoliul companiilor pe care Regus le deține în România este format din startup-uri, companii locale și multinaționale, din IT&C, consultanță, telecomunicații, turism, resurse umane sau e-commerce.

Principalele beneficii pe care le oferă soluțiile de birouri flexibile sunt legate de eficientizarea costurilor cu spațiul de lucru, posibilitatea de mărire sau diminuare a necesarului de birouri în funcție de nevoi, fără a fi necesar ca o companie să plătească mai mult spațiu decât îi este necesar, suport administrativ – personal de recepție care poate gestiona mesajele primite pe mail sau preluarea apelurilor telefonice, birouri virtuale, lounge-uri de afaceri și săli de întâlniri incluse, și reabilitarea spațiului de lucru în cazul unor calamități.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close