Lingo24: Creștere continuă și clienți de top

Bun cunoscător al limbii engleze – cunoașterea altor limbi străine reprezintă un avantaj -, cu un spirit de echipă bine dezvoltat. O persoană proactivă, pozitivă, deschisă și cu dorința de a învăța și de a se dezvolta. Cei care se regăsesc în descrierea de mai sus sunt bineveniți în echipa Lingo24, compania britanică specializată în traduceri.

Lingo24 are sedii în Timișoara (135 de angajați), precum și în Marea Britanie (Londra, Edinburgh, Manchester), Germania, Noua Zeelandă, Panama și Filipine. În total, sunt 210 angajați. Aceste puncte de lucru, de pe trei continente, permit companiei să opereze 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână.

Potrivit Iuliei Fuiorea, HR Manager în cadrul subsidiarei din România, candidatul căutat de Lingo24 este o persoană energică, deschisă, cu o afinitate către limbile străine și dornică de a învăța lucruri noi. Toți candidații selectați sunt supuși unor teste de limbă străină, teste de competență pentru relațiile cu publicul și teste specifice poziției pentru care au aplicat: tehnice, management de proiect ori jocuri de rol. „Cultura organizațională unică a companiei Lingo24 este rezultatul unei căutări perpetue a celor mai buni oameni. Ne protejăm cultura organizațională, care a fost atât de greu creată, evaluând valorile noilor membri. În acest fel, ne asigurăm că acestea corespund culturii noastre, chiar înainte ca ei să devină parte din companie. Noi credem în importanţa dezvoltării competenţelor angajaților”, spune Iulia Fuiorea.

Pentru a atinge acest deziderat, Lingo24 organizează sesiuni de pregătire și formare. Activitatea departamentului de vânzări, de instruire a viitorilor administratori de cont, iniţiativa de schimb de experiență între departamente (SPACE), ca şi programele realizate în colaborare cu formatori în mediul afacerilor, promovează un spațiu de învăţare şi dezvoltare. Lingo24 dispune și de un program de coaching – membrii organizației poartă discuții ce au drept scop exercitarea unei influențe pozitive în motivație, performanță și competențe în domeniile ce necesită îmbunătățire și dezvoltare a unei persoane, pentru a o ajuta să fie cât mai eficientă posibil.

Atunci când își propune să-și completeze echipa, principala sursă de recrutare pentru Lingo24 o constituie actualii angajați ai firmei, care pot recomanda postul vacant prietenilor și cunoștințelor. Un avantaj al acestei abordări ar fi costurile reduse de recrutare și selecție. De asemenea, se merge în paralel și cu site-urile de recrutare, precum și cu promovarea posturilor vacante în social media: Twitter, LinkedIn, Facebook. „Lipsa de experiență a multor aplicanți, în industria sau poziția pentru care aplică, este una dintre problemele principale, care dau bătăi de cap angajatorilor din domeniu. Deficitul de competențe tehnice și practice al candidaților este o altă problemă de care ne lovim”, a observat Iulia Fuiorea.

Cifra de afaceri a „explodat”

Lingo24 a fost fondată, în Aberdeen, în septembrie 2001, pentru a furniza servicii de traducere în Marea Britanie și în străinătate, iar astăzi este una dintre societățile din domeniu cu cea mai rapidă creștere din lume. În ultimii opt ani, cifra de afaceri a crescut de 6.000 de ori. Printre clienții săi se numără companii din domenii diverse, de la servicii financiare și juridice, la turism, marketing și medicină. BBC, BP, RBS și Bloomberg, MTV, Orange, Opodo, Guinness, Burger King și Campari sunt doar câteva nume din portofoliul Lingo24.

DESPRE LINGO 24

  • Clienți în peste 60 de țări;

  • Hub-uri operaționale în Marea Britanie, Germania, România, Panama, Filipine și Noua Zeelandă;

  • O rețea de 4.000 de traducători, la nivel global;

  • 210 angajați full-time;

  • 88 la sută dintre clienți au apelat cel puțin o dată la serviciile companiei.

articol publicat în sb.business – ediția de toamnă 2012

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close