Management nou pentru Grupul Renault România

Ioana Manda este noul director al Centrului Tehnic Titu, iar Graham Lawrence Aylett a preluat postul de director executiv al Direcţiei Logistică de la Mioveni.

Centrul Tehnic Titu (CTT), parte a centrului de inginerie Renault Technologie Roumanie, va fi condus de Ioana Manda. Aceasta o înlocuieşte pe Anica Muntean, care devine director Proiect în cadrul Grupului Renault România. După ce a absolvit Institutul Politehnic Bucureşti – Subingineri TCM Piteşti, Ioana Manda şi-a început cariera profesională la Dacia, în 1983. În cadrul uzinei, a avut mai multe responsabilităţi din funcţiile de subinginer, şef Grupă Tehnologie, şef laborator, şef echipă, şef program Metrologie, şef Serviciu Metrologie, şef departament Calitate Mecanică, şef departament Fabricaţie Cutii de Viteze TL, precum și şef al departamentului Calitate Uzina Vehicule Dacia.

Anica Muntean a absolvit Institutul Politehnic „Traian Vuia” din Timișoara. În 1989, prin repartiție guvernamentală, şi-a început cariera la Dacia, ca inginer tehnolog, şi a participat la numeroase proiecte din inginerie. În 2000, a preluat conducerea serviciului de metode Montaj, iar în 2004, funcţia de şef departament inginerie Montaj. În 2008, devine director Inginerie Vehicul Descentralizată, care coordonează activitatea de inginerie proces pentru fabricație uzina Vehicule la Mioveni. A fost prima femeie din fruntea unei direcţii de inginerie din România şi singura femeie care conducea un departament de acest tip în Grupul Renault, la nivel mondial. Din 2011, Anica Muntean a fost director al Centrului Tehnic Titu.

Graham Lawrence Aylett este noul director al Direcţiei Logistice România, situată pe platforma industrială de la Mioveni. Britanicul preia această responsabilitate de la Ştefan Gaibu, care va ocupa postul de şef Proiect Operaţiuni Logistice ALE (Alianţa Logistică Europa) Corporate, la Renault, în Franţa. Graham Lawrence Aylett a urmat studii de Logistică şi Supply chain management. Are o experienţă profesională îndelungată, în domeniul logisticii auto, obţinută la Centrul de Piese de Schimb Renault – Nissan din Lutterworth, Marea Britanie, unde şi-a început activitatea în 1991. Până în 2010, a avut o serie de responsabilităţi în calitate de şef proiect sau şef al Centrului logistic. S-a alăturat apoi Grupului Renault România, în fruntea Centrului de Piese de Schimb de la Oarja (parte a Renault Comercial România), ca director.

Ştefan Gaibu este absolvent al Universităţii de Medicină şi Farmacie Nicolae Testemițanu, din Republica Moldova. A urmat două programe de MBA, în Franţa. S-a angajat la Dacia în 2001, ca organizator Transport, iar ulterior a ocupat poziţiile de şef serviciu Transport şi Gestiune Ambalaje, şef departament Transport Naţional, şef departament Transport Piese şi Vehicule. În 2012, este numit director executiv adjunct al Direcţiei Logistice Dacia, iar din iunie 2016 este propus pentru a prelua funcţia de şef Proiect Operaţiuni Logistice ALE (Alianţa Logistică Europa) Corporate, în cadrul Renault, în Franţa.

CENTRUL TEHNIC TITU

Inaugurat în 2010, Centrul Tehnic Titu (CTT) este responsabil de testarea vehiculelor şi componentelor mecanice, în diversele faze ale proiectelor gamei Global Access. CTT face parte din Renault Technologie Roumanie, cel mai mare centru de inginerie al Renault din afara Franţei. La Titu, toate prestațiile vehiculelor sunt verificate în cele mai diverse condiţii de utilizare: pe zeci de bancuri de încercări, destinate vehiculelor şi componentelor acestora, ce permit recrearea unor condiţii de funcţionare extreme: rezistenţa la frig, simulator de expunere la soare, cabină de ploaie, și pe zece tipuri de piste, cu o lungime de 32 de kilometri, pentru a analiza comportamentul maşinilor – pista rapidă, pistele pantă, zonele de proiecţie pietre sub caroserie, zonele de trecere prin vaduri cu apă.

Cifre cheie CTT: 

• 450 de angajați;

• 350 de hectare, din care 48.000 de metri pătrați  suprafață construită;

• zeci de bancuri de teste pentru vehicule și componente mecanice;

• 32 de kilometri de piste.

DIRECŢIA LOGISTICĂ RENAULT ROMÂNIA

Situată pe platforma industrială de la Mioveni, Direcţia Logistică asigură atât expedierea componentelor vehiculelor din gama Dacia, Renault şi Nissan către uzine ale Alianţei Renault-Nissan în lume, cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.  Direcția Logistică cuprinde şi centrul logistic AILN (Alliance International Logistic Network), care a împlinit în 2015 zece ani de existenţă. AILN Mioveni asigură importul și expediţia pieselor către uzine ale Alianţei Renault-Nissan din lume. În total, la nivelul Grupului Renault, sunt zece centre logistice AILN, iar cel din România, de la Mioveni, este cel mai mare.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close