Manageri din 20 de companii își unesc forțele pentru a da un exemplu de obiceiuri alimentare sănătoase

Edenred România, cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete de beneficii extrasalariale, a reunit manageri de top din 20 de companii, precum Alstom, Eurest, Food Panda, Groupama, Macromex, Marco Polo Cee, Mastercard, Mcguire Woods, Novotel, Romania Hypermarche (CORA), Salad Box, Sanador, UTA, într-o inițiativă ce-și propune să încurajeze salariații din România să adopte obiceiul pauzei de prânz zilnice.

În România, afecțiuni cronice precum hipertensiunea, diabetul sau bolile cardiovasculare sunt la cote alarmante, iar una dintre principalele cauze este nutriția incorectă, generată de obiceiuri alimentare nesănătoase. „În păstrarea stării de sănătate, obiceiurile alimentare au o importanță la fel de mare ca şi calitatea alimentelor. Renunţarea sistematică la micul dejun, mâncatul în fugă la prânz şi excesele la cină sunt puternic destabilizatoare pentru organism. Mâncatul la birou (aşa numitul desk-dining), un fenomen tot mai întâlnit, este nociv atât pentru sănătatea fizică, cât şi pentru cea mentală, întrucât este un factor agravant în alienare socială şi depresie”, spune Dr. Alin Popescu, medic primar medicină sportivă, cu multiple preocupări în domeniul nutriţiei şi în promovarea unui stil de viaţă sănătos.

#Haila1laMasă! – Lead by Example este campania prin care Edenred și partenerii săi arată, prin puterea exemplului personal, că pauza de prânz nu este un lux, ci un obicei simplu, dar absolut necesar pentru o viaţă echilibrată si sănătoasă. Conform studiilor Edenred, 56 la sută dintre angajaţii din România acordă mesei de prânz mai puţin de 30 de minute. Deși se văd uşoare îmbunătățiri în ultimii ani, situația diferă față de țări precum Belgia, Spania, Suedia sau Franța (unde doar 23 la sută dintre angajați alocă mai puțin de 30 de minute pauzei de prânz).

Pentru a-și inspira și motiva colegii și echipele să profite de pauza de prânz și să-și asigure astfel șansele la o viață sănătoasă, în săptămâna 18-22 septembrie, manageri de top din Edenred și din companiile partenere au investit, în fiecare zi, timpul necesar pentru o pauză de prânz departe de birou. Singuri, împreună cu colegi, clienți sau parteneri de afaceri, cei 20 de manageri și-au alocat timpul necesar pentru a mânca la prânz. La restaurant, la bucătăria sau cantina firmei ori în parc, managerii participanți au folosit pauza de prânz pentru un moment de relaxare, pentru a se reconecta cu ei înșiși sau cu cei din jur și pentru a-și realimenta energia pentru restul zilei.

„Sunt impresionată de mobilizarea partenerilor noștri și de generozitatea de a-și pune exemplul personal în sprijinul unei inițiative pentru sănătatea angajaților. O viață echilibrată are ca element important pauza de prânz, care trebuie încurajată în special pentru populația activă, acei aproximativ cinci milioane de români angrenați pe piață muncii și care, prin activitatea lor, țin economia în mișcare și duc România înainte”, declară Dana Sintejudean, Deputy CEO al Edenred România.

DESPRE EDENRED

Este  lider mondial în soluții de tranzacții pentru  companii, angajați și comercianți – prin card, aplicații mobile, platforme online sau tichete. Portofoliul Edenred este construit în jurul a trei linii de business: beneficii pentru angajați (Ticket Restaurant, Ticket Alimentación, Ticket Plus, Nutrisavings), soluții pentru flote și mobilitate (Ticket Log, Ticket Car, UTA, Ticket Empreserial), soluții complementare, inclusiv plăți corporate (Edenred Corporate Payment), incentive și recompensare (Ticket Compliments, Ticket Kadéos) și programe publice sociale. Grupul reunește 43 de milioane de angajați, 750.000 de companii și organizații, și 1,4 milioane de comercianți afiliați. Listată la bursă Euronext Paris, Edenred activează în 42 de țări și are aproape 8.000 de angajați. În 2016, volumul  tranzacțiilor asigurate de Edenred s-a ridicat la aproape 20 miliarde euro.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close