METRO caută personal pentru magazinele din București și din alte zece județe

Unul dintre cei mai importanți angajatori din România, METRO Cash & Carry, care avea peste 4.500 de salariați, la finalul anului trecut, își completează echipele din mai multe orașe.

În București, METRO are nevoie de Financial Controller, adjunct Șef Raion, casier, lucrător comercial, lucrător în comerț și șofer. De asemenea, studenții și absolvenții de studii superioare cu profil economic (în special comerț) au oportunitatea de a participa la un program de practică apreciat. Condițiile de înscriere în METRO Schoold of Commerce pot fi consultate aici.

La   Arad, compania germană angajează casier, lucrător comercial, lucrător în comerţ și adjunct Şef Raion. Lucrătorii comerciali se bucură de căutare și la Galați, Oradea, Târgu Mureș    și Bacău. Pentru magazinele din Cluj-Napoca și Deva sunt căutați casieri, lucrători în comerţ și lucrători comerciali, la Constanța sunt așteptați candidați pentru posturile de lucrător comercial și adjunct Șef Raion, la Baia Mare pentru cele de lucrător comercial și lucrător în comerţ, la Sibiu pentru cele de casieri și lucrători comerciali, în vreme ce la Timișoara sunt disponibile joburi pentru lucrători comerciali, lucrători în comerț și adjunct Şef Raion.

Pentru toate aceste posturi, CV-urile pot fi trimise pe adresa: resurseumane@metro.ro.

20 de ani de METRO România

Anul acesta, METRO Cash & Carry România sărbătorește 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România. Începută în 1996, odată cu deschiderea primului magazin, povestea METRO în România se desfășoară prin prezenţa celor 30 de magazine, cei 190.000 de metri pătrați dedicați vânzării, și cei aproximativ 800.000 de clienți profesionişti. METRO Cash & Carry este primul comerciant care a introdus în România sistemul de vânzare  cash&carry, singura formă de comerț en gros de pe piață. „Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry în România reprezintă atât un motiv de sărbătoare, cât și o ambiție pentru viitor. Ne-am propus să păstrăm rezultatele bune obținute până acum și să rămânem partenerul de încredere al clienților noștri profesioniști, precum și al antreprenorilor români”, declară Roland Ruffing, CEO METRO România.

METRO CASH & CARRY ROMÂNIA, ÎN CIFRE

  • 30 magazine, dintre care 25 în formatul METRO Cash & Carry și cinci în formatul METRO Punct;
  • prezență în 23 de orașe;
  • circa 190.000 de metri pătrați dedicați vânzării;
  • circa 800.000 de clienți profesioniști;
  • peste 7.500 de cursanți ai Academiei de Gastronomie METRO;
  • 430 magazine LaDoiPași, în toate județele;
  • șase branduri proprii.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close