mySmarty: Cea mai puternică platformă de marketing B2C pentru comercianți a ajuns în România

Prezentă deja în Israel, Palestina, Olanda, Spania și Bulgaria, mySmarty este cea mai puternică platformă SaaS (Software as a Service) pentru marketing și interacțiunea cu clienții. Platforma devine disponibilă acum și în România și le oferă comercianților un instrument complex și eficient de marketing B2C.

mySmarty oferă un sistem revoluționar de feedback, un sistem integrat de fidelizare a clienților, un sistem direct de comunicare cu ei, un sistem targetat de promovare inovatoare și un sistem complex de raportare a datelor analitice.

  1. Misiunea platformei mySmarty

Într-o lume digitalizată, în care clienții avansează, prin intermediul calculatorului sau smartphone-ului, până la 60 la sută din procesul de cumpărare în mediul online, este esențial pentru comercianți să comunice cu aceștia pe toate canalele digitale relevante. Dar puține dintre aceste canale digitale pun în interacțiune acum, în mod  relevant, comercianții, clienții deja fideli acestora, și potențialii clienți – toate sub forma unei platforme de tip SaaS.

Aceasta este misiunea mySmarty, o platformă special gândită și testată pe piețe precum Israel, Olanda și Spania, care se lansează în România, după ce a trecut printr-un proces complex de calibrare și adaptare la specificul pieței locale. În plus față de ceea ce oferă brandurilor și afacerilor rețelele de socializare, ceea ce face diferit mySmarty este faptul că permite o interacțiune directă, 24/7/365, între orice tip de comerciant și clienții săi deja existenți, pe două direcții – feedback și promovare – ce adaugă plus-valoare ambelor părți.

  1. Descrierea platformei mySmarty

Înscrierea pe platformă și revendicarea profilului afacerii este gratuită. Comercianții au posibilitatea de a completa și îmbogăți cu imagini profilul de bază. Apoi pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potrivește cel mai bine, pentru a beneficia de potențialul platformei: acces ușor la clienți, informații despre clienți, vânzare recurentă, clienți fidelizați, profit. Un magazin de optică, de exemplu, poate accesa gratuit mySmarty, își poate revendica profilul sau îl poate realiza în câteva minute, iar în pasul doi poate trimite o invitație tuturor clienților existenți din baza de date (sau CRM), să își instaleze aplicația mySmarty.

Odată instalată, clienții vor putea da feedback în aplicație în legătură cu fiecare interacțiune specifică cu comerciantul, în termen de 14 zile de la fiecare tranzacție, și vor beneficia de un anumit procent de cash-back pentru fiecare astfel de feedback acordat. Procentul de cash-back va fi decis chiar de comerciant la completarea profilului afacerii pe platforma mySmarty. Acesta este un prim beneficiu pentru client, dar și pentru comerciant, în egală măsură: win-win.

Pe de altă parte, prin intermediul platformei, în baza unui abonament, comerciantul poate trimite clienților notificări cu privire la promoții, reduceri, oferte speciale, alte campanii și inițiative de marketing. Poate opta și pentru un abonament care să permită targetarea de potențiali clienți, dintre cei înregistrați pe platformă, în aceeași arie geografică (oraș, județ). Astfel, mySmarty poate genera business nou pentru comercianți, dar și conversie online-offline.

  1. Viziunea mySmarty pentru România

„Viziunea noastră este ca, în termen de un an de la data lansării, mySmarty să fie platforma cea mai accesată de clienții din România pentru a se informa cu privire la comercianții cu care doresc să interacționeze, atât cu privire la calitatea serviciilor/produselor acestora pe baza rating-urilor din aplicație, cât și cu ofertele lor. Credem că putem ajuta comercianții să facă campanii de marketing inovatoare și să își crească cifra de afaceri. Modulul de raportare pentru comercianți le dă acces 24/7 la datele campaniilor și la feedback-ul clienților, în timp real, ceea ce permite acțiuni imediate și relevante. La fel, clienții au o interfață de comunicare a feedback-ului lor, legat strict de tranzacții concrete cu comercianții, feedback ce le dă și un anumit procent de cash-back ca beneficiu”, spune Marius Koritar (foto), CEO al mySmarty România.

În acest moment, platforma mySmarty are încărcate profilele a peste 400.000 de comercianți din Israel și țările în care funcționează, iar în România va încorpora întregul mediu de afaceri național și va primi toate tipurile de comercianți/organizații/instituții relevante pentru clienți, de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatură.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close