Nordic Food trece la a doua generație de management, după 25 de ani

Una dintre cele mai mari companii în distribuția produselor alimentare premium, atât în retail, cât și în HoReCa, transferă managementul către a doua generație. După 25 de ani de business made in România, în care compania a adunat în portofoliu peste 2.500 de produse internaționale premium, distribuite la nivel național, Ciprian Moldoveanu preia conducerea companiei.

Odată cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding, care a dus la o nouă identitate vizuală, un nou sediu și o nouă structură organizațională. „Trecerea către a doua generație de management a fost una rațională, dar în același timp emoționantă, având în vedere preluarea conducerii companiei de la tatăl meu. Cu toții știam că va veni momentul, totul era fizic pregătit, dar, cu toate acestea, pentru avalanșa de emoții nu te poți pregăti niciodată suficient”, explică Ciprian Moldoveanu (foto), General Manager Nordic Food.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Dacă 2017 a fost anul schimbărilor organizatorice, 2018 vine cu noutăți în ceea ce privește extinderea business-ului. De curând, Nordic Food a achiziționat compania Dupont, unul dintre principalii săi competitori în distribuția de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în HoReCa. De acum înainte, prin intermediul Nordic Food, produsele ce făceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel național către profesioniștii din sectorul de patiserie-cofetărie.
Compania va crea și un nou serviciu pentru clienți. Cu o investiție de 150.000 de euro, noua aplicație de Warehouse Management System, ce va fi implementată pe o perioadă de trei luni, va ajuta la administrarea automată și completă a tuturor activităților de recepție, depozitare și livrare. Ea va permite optimiarea tuturor operațiunilor din depozit, de la recepție, managementul termenelor de expirare și managementul calității produselor, până la livrare.

DESPRE NORDIC FOOD

A fost înființată în 1994 cu 100 la sută capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astăzi, este o companie de vânzări, marketing și merchandising, cu acoperire națională. În portofoliul companiei se găsesc 2.500 de produse alimentare premium, împărțite în mai multe categorii, precum produse proaspete, produse congelate, ingrediente specializate, fructe și legume. Produsele ajung în țară prin intermediul celor 1.300 de clienți direcți și 25 de subdistribuiori Nordic Food. Compania are acum 244 de angajați și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 241 de milioane de lei, cu cinci la sută mai mult decât în 2016.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close