OLX Group și-a mărit echipa cu 40 la sută și s-a mutat în centrul Bucureștiului

Compania ce reunește cel mai mare site de anunțuri din România, OLX.ro, liderul pieței de anunturi auto, Autovit.ro, și Storia.ro, platforma de anunțuri imobiliare lansată în august 2016, s-a relocat la începutul anului într-un spațiu de birouri din clădirea America House.

Spațiul de 900 de metri pătrați găzduiește 65 de angajați, cu 40 la sută mai mulți față de anul trecut, în nouă departamente, precum marketing, vânzări, advertising, moderare și customer support sau financiar. Noul sediu OLX Group vine în contextul creșterii accelerate din ultimii doi ani. În 2016, compania a scos pe piață peste 25 de locuri de muncă, dintre care 15 au acoperit arii noi de specializare. Pentru perioada de început a anului 2017, OLX Group își propune să recruteze șase specialiști noi, pe pozitiile de consultant de vânzări (Storia.ro), specialist suport clienți (OLX), moderator de anunțuri (OLX), manager zonal de vânzări (Autovit.ro) și graphic designer, pentru toate cele trei branduri.

Conceptul noului spațiu a OLX Group a fost realizat de COS, lider în servicii de design, relocare și mobilier pentru spații de birouri, și a vizat armonizarea brandurilor OLX Group într-un mediu profesional care să reflecte trăsăturile echipei: deschis, colaborativ și prietenos. Proiectul de amenajare a pus accent pe facilitarea colaborării dintre colegi, prin crearea de locuri de întâlnire formale și informale, dar și pe organizarea unor zone de relaxare, precum sala de jocuri, în care membrii echipei OLX Group să se poată detașa, chiar și pentru câteva minute, de activitatea de la birou.

„Un principiu la care ținem în toate birourile noastre globale este asigurarea unui grad ridicat de confort, în spații ce reflectă identitatea noastră. Având în vedere creșterea de anul trecut, biroul anterior devenise neîncăpător și am folosit această oportunitate pentru a construi de la zero un spațiu în care să ne simțim ca acasă și care să permită extinderea activității în viitor. Am ales ca zonă centrul Bucureștiului, întrucât este ușor accesibil, atât pentru majoritatea colegilor, cât și pentru colaboratorii noștri externi”, declară Victor  Preda, HR Manager OLX Group România.

Planurile pentru următorul an se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea echipei, atât prin programe de training susținute de parteneri externi, cât și prin accesul la platforme online de cursuri ale grupului. „Membrii echipei OLX Group au parte de un pachet de beneficii flexibil, pe care îl pot distribui către tipul de activitate ce reflectă cel mai bine interesele proprii, fie că vorbim de cursuri sau de activități extra-work. Totodată, au parte de acces gratuit la o platformă de e-learning care acoperă majoritatea ariilor de interes, de la sales până la data science, iar de câteva ori pe an participă la cursuri specializate și întâlniri internaționale, astfel încât să poată învăța și împărtăși din experiențele profesionale ale colegilor din alte țări din grup”, arată Victor Preda.

La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 48 de țări și are peste 4.000 de angajați.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter