Patru români jurizează la Cannes Lions 2018

Patru publicitari români vor juriza pentru shortlist-urile a patru categorii de concurs, la unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale de creativitate, Cannes Lions, ce se va desfășura între 18 și 22 iunie.

La Cannes Lions 2018, România are cel mai mare număr de jurați de până acum: Andreea Grigorean (PR Officer, Publicis) evaluează în categoria PR, Dana Bulat (General Manager, United Media Services), la secțiunea Media, Irina Pencea (Co-Founder și Managing Partner, Jazz), în categoria Brand Experience, iar Sebastian Cătălin Olar (Co-Creative Director, Mainstage) la Direct. Cei patru au fost selectați dintr-o listă ce a cuprins 12 propuneri de nominalizări – câte trei pentru fiecare disciplină în parte.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„Cu busola competenței la purtător, m-am străduit să nominalizez nu doar agenții care au făcut performanță internațională, ci, din rândul lor, să aleg și voci de business & creativitate la feminin, esențiale în ecuația succesului companiilor lor. Acum trei ani, am lansat #LadiesFirst, o revistă de cultură, creativitate și lobby pentru talente la feminin, ce a devenit platformă de diplomație privată pentru România inteligentă, inimoasă și talentată, ce merită promovată dincolo de granițe. Recomandarea Andreei Grigorean, a Irinei Pencea și a Danei Bulat în postura de evaluatori face parte din demersul Cannes Lions România de a încuraja diversitatea de gen în industria de creativitate, și o nouă etapă în proiectele #LadiesFirst”, declară Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions în România.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close