Pegas lansează sistemul de franciză și se pregătește să pună bazele fabricii de biciclete

La șase ani de la momentul în care cel mai cunoscut brand de biciclete din România a fost readus la viață, Pegas trece într-o nouă etapă și lansează oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză.

Investiția într-o franciză Pegas variază între 5.000 și 25.000 de euro, în funcție de dotările dorite în magazin, de la mobilierul standard și până la partea de entertainment. „După o analiză temeinică a proceselor de management, operaționale, financiare, a resurselor umane și nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciză, ce cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate, ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului”, explică Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Francizatul va putea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online. „Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Totuși, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri”, spune Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas.

Franciza vine la pachet cu o serie de avantaje: sortiment variat de produse, sprijin în găsirea unei locații potrivite, garanția produselor și un plan susținut de marketing pentru promovarea brandului. Echipa de suport Pegas oferă ajutor și în gestionarea comenzilor, inventariere, achiziții, vânzări, marketing. În acest moment, Pegas are șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere și pregătește deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză numai anul acesta, în țară și peste hotare. Alte patru magazine proprii vor fi deschise în curând: două în București și câte unul în Cluj-Napoca și Iași.

Producția depășește 25.000 de biciclete pe an și au fost create până acum 28 de modele. La toamnă, Pegas va pune bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, a aplicat la un fond de trei milioane de euro, pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close