PepsiCo este în căutare de absolvenţi care să „descopere” următoarele tendinţe din industria alimentelor și băuturilor

Absolvenții din zona Europei şi Africii Subsahariene sunt invitați să-şi valorifice abilitățile antreprenoriale şi să identifice următoarea direcţie importantă din industria alimentelor și băuturilor, prin intermediul PepsiCo Go Trendsetter Challenge. Anul acesta, proiectul a fost inclus şi pe agenda din România.

Prin această inițiativă, PepsiCo își propune să găsească tineri cu talent pentru business, care pot identifica ceea ce ei consideră că va fi următoarea idee revoluţionară în industria alimentelor și băuturilor. Absolvenţii care se vor înscrie la acest program trebuie să creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau băuturilor, sau să dezvolte un produs PepsiCo existent şi să-l prezinte specialiştilor companiei, împreună cu un plan de lansare pe piaţă.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Candidații care vor ajunge în ultima etapă a proiectului vor avea ocazia să participe la un interviu pentru a obţine un loc în cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolvenţilor, din cadrul companiei. „PepsiCo Go Trendsetter Challenge este o platformă extraordinară, care îi ajută pe absolvenți nu numai să-şi prezinte propriile idei de business, dar şi să-și înceapă cariera. La cea de-a doua ediţie, programul se va derula pe nouă pieţe, faţă de trei, astfel că ne așteptăm ca ideile prezentate să fie și mai îndrăznețe ca până acum. Dacă ești de părere că ai următoarea mare idee care o să revoluţioneze industria alimentelor și băuturilor și îți dorești să lucrezi într-un mediu interesant și vibrant, abia așteptăm să te cunoaștem”, declară Becky Taylor, Senior Director Digital, PepsiCo Europa şi Africa Subsahariană.

Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil pe nouă pieţe unde compania este activă: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, România, Grecia, Rusia și Africa de Sud. Absolvenții talentaţi vor putea începe o carieră internaţională și vor avea posibilitatea de a lucra cu colegi din toată lumea, pe unele dintre cele mai mari şi importante branduri din domeniul FMCG, la nivel global.

Cum funcţionează

Candidații vor fi evaluați în cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 săptămâni. PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolvenţi și le va oferi tinerilor curioşi şi cu idei unice o poziţie full-time la PepsiCo.

Prima etapă: Înscrierea ideilor

Absolvenţii sunt invitaţi să-şi înregistreze şi să trimită online propunerea lor legată de umătoarea mare tendinţă din industria alimentelor și băuturilor, şi modul în care aceasta poate fi lansată pe piaţă. Propunerea se poate baza pe crearea unui nou produs sau adaptarea unei game curente de produse de la PepsiCo. Candidații se pot înscrie aici.

Etapa a doua: Mentorii ajută la punerea în practică a ideilor

Experții din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potenţial dintre toate cele înscrise. Cei aleşi vor primi acces la un porta digital global, unde vor lucra împreună cu un mentor cu experiență, din cadrul PepsiCo, la dezvoltarea ideii lor.

Etapa a treia: Finala

Candidaţii aleşi în a doua etapă a competiţiei vor câștiga un loc în finală și vor avea oportunitatea de a-și prezenta ideea unui panel format din experți în marketing de la PepsiCo. Toți finaliștii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obţine un loc în programele competitive PepsiCo, dedicate absolvenţilor din departamentele de Digital.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close