PepsiCo invită tinerii să-și descopere potențialul prin programul de internship plătit

A opta ediție a programului Butterfly Effect se desfășoară sub forma unui concurs. La final, 25 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfășura în perioada mai-septembrie.

La finalul internship-ului, cei mai buni studenți au posibilitatea să devină angajați permanenți ai PepsiCo. „Cu fiecare an, ne bucurăm să vedem tineri tot mai entuziaști, mai perseverenți, mai creativi și dornici să învețe cât mai multe, într-un timp record. Experiența ne-a demonstrat că deciziile inițiale pot avea un impact uriaș pentru parcursul profesional ulterior, iar acest concept se află și la baza programului Butterfly Effect. Internship-ul este dedicat studenților și masteranzilor care doresc să se descopere și să-și depășească limitele, într-o echipă dinamică și sudată, unde pasiunea este ingredientul ce asigură succesul”, declară Nicoleta Mitu (East Balkans Talent Acquisition Representative).

Edițiile anterioare au rezultat într-un număr mare de tineri care au fost angajați de PepsiCo în mai multe departamente și care au ajuns să ocupe diverse funcţii în organizaţie – de la Jr. Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Greater Balkans FP&A Analyst sau Talent Acquisition Coordinator. Un exemplu este Lidia Groșan, intern PepsiCo la prima ediție, în prezent HR Representative la PepsiCo România. „În 2010, am făcut primul pas în carieră, prin participarea la prima ediție a programului PepsiCo Butterfly Effect Internship. A fost începutul unei călătorii frumoase, cu multe oportunități. Am avut ocazia să-mi construiesc o carieră în domeniul pe care mi l-am dorit, să leg prietenii cu oameni minunați și să coordonez proiecte interesante, de care sunt mândră. Am văzut cum programul de internship a crescut de la an la an, iar foștii interni sunt acum adevărați experți în departamentele din care fac parte”, povestește Lidia despre experiența sa.

Obiectivul programului Butterfly Effect este acela de a transforma studenții selectați în adevărați profesioniști, pe parcursul a trei etape, ce constau în atragerea (BIG), dezvoltarea (BOOST), filtrarea și recrutarea (BORN) noilor talente, care urmează să se alăture companiei. În etapa Business Institute for future Graduates (BIG), între 15 și 26 mai, stagiarii beneficiază de o serie de training-uri, ce cuprind toate ariile funcționale. Etapa Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent (BOOST), cea de internship plătit, se desfășoară în iunie-august, iar etapa Building On-boarding for the Recruited Newcomer (BORN) le oferă participanților posibilitatea de a obține un post în cadrul companiei, în septembrie.

Pentru a se înscrie, tinerii interesaţi trebuie să acceseze pepsicointernship.ro, pentru a completa un scurt chestionar online și pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maximum 1.000 de cuvinte. Persoanele selectate vor avea ocazia să-și dezvoltele abilitățile în departamentele de Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, IT, Financiar și Supply Chain. Înscrierile sunt deschise până la 1 mai, iar studenţii selectaţi vor fi anunţaţi pe 8 mai.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close