Poşta Atlassib Curier Rapid: Sibienii care sfidează criza

Compania din Sibiu este una dintre puţinele din România care, în ultimii trei ani, au continuat să facă noi angajări, pentru a-şi întări echipa.

În 2008, Poşta Atlassib Curier Rapid, societate cu capital 100 la sută românesc, cu sediul central la Sibiu, avea 417 angajaţi. Acum are cu 53 de salariaţi mai mult şi a ajuns la o echipă formată din 470 de profesionişti. Media de vârstă a angajaţilor este de 30 de ani. Curierii Atlassib sunt la dispoziţia clienţilor în 85 de agenţii din toate oraşele mari din România şi în peste 150 de agenţii din Europa (Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Portugalia, Spania şi Suedia). „Am continuat să angajăm oameni, pentru că dezvoltarea noastră nu înseamnă doar o creştere a profitului şi a cifrei de afaceri, ci şi noi locuri de muncă, pentru sute de angajaţi. Criza nu a dus la o diminuare a activităţii noastre sau la reduceri de personal. Din contră, cu o strategie eficientă, am continuat să creştem pe piaţa de curierat rapid din ţară şi din Europa”, afirmă Alexandru Avramescu, directorul general al Poştei Atlassib Curier Rapid.

Compania sibiană de curierat sfidează criza şi a înregistrat creşteri constante ale cifrei de afaceri, în ultimii trei ani. Creşterea numărului de clienţi care apelează la serviciile Poştei Atlassib Curier Rapid se remarcă şi în primele şase luni din 2011, când 1,2 milioane de români, din toate zonele ţării, au primit sau au trimis colete şi plicuri în şi din 13 ţări din Europa. Practic, în primul semestru al anului, Poşta Atlassib Curier Rapid a înregistrat o majorare cu 121 la sută a trimiterilor poştale, ceea ce a dus la o creştere de 111 procente a veniturilor, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cea mai mare creştere se înregistrează la numărul de colete expediate, de 128 la sută, în prima jumătate a anului 2011. „Ne bucurăm că, de la an, la an, românii preferă Poşta Atlassib. Deservim clienţi din 14 ţări. Cei mai mulţi sunt români plecaţi la muncă în străinătate. Pe primele şase luni, am crescut cu 128 la sută la numărul de colete transportate şi cu 113 la sută la numărul de plicuri. Intensificarea activităţii noastre duce la o dezvoltare a societăţii pe care o preconizăm, în scurt timp, şi în Bulgaria. Până acum, ne-am dezvoltat parcul auto, depozitele, tehnica de calcul, iar acum ne-am propus să operăm şi pe piaţa de curierat din ţara vecină”, anunţă Alexandru Avramescu.

În ultimii trei ani, marcaţi la nivel general în Europa de o criză economică, Poşta Atlassib Curier Rapid a înregistrat o cifră de afaceri anuală în continuă creştere. Rulajul din 2010 a fost de peste 5,4 milioane de euro, cu aproape 700.000 de euro mai mare decât în 2009 şi cu peste două milioane mai mare faţă de cifra de afaceri din 2008, primul an al crizei. „Cel mai scurt drum pentru un colet” este sloganul firmei Poşta Atlassib. În ultimii cinci ani, compania nu a majorat deloc tarifele practicate în ţară. Mai mult decât atât, din 2010, Poşta Atlassib Curier Rapid a redus tarifele în străinătate. Spre exemplu, un client care expediază un colet de peste zece kilograme, din Roma în România, plăteşte doar 1,3 euro/kilogram. Acest tarif este cu 30 la sută mai mic decât cel practicat în 2009.

Înfiinţată în 2003, Poşta Atlassib Curierat Rapid expediază în condiţii de maximă confidenţialitate plicuri şi colete în ţară şi în alte 13 ţări din Europa. Compania reuşeşte să expedieze, cu cele 300 de autovehicule, orice colet şi plic în aproape toate colţurile Europei, cu un termen de livrare cuprins între o zi şi patru zile. Poşta Atlassib şi-a dezvoltat an de an serviciul de curierat intern şi a devenit unul dintre principalii jucători pe această piaţă, în România. Totodată, a înfiinţat şi serviciul de expedieri urgente, local în Bucureşti, denumit Express. Pentru înregistrarea şi urmărirea trimiterilor poştale, compania dispune de soft specializat şi de alte echipamente tehnice, precum cititoarele mobile de coduri de bară şi benzi transportatoare Mulag Orbiter, pentru manipularea coletelor.

articol publicat în sb.business – ediția de primăvară 2012

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter