Premieră în retail: Carrefour recrutează prin Facebook Messenger

Parte din campaniile de brand de angajator „Lumea Carrefour”, noua opțiune este cea mai recentă inovație Carrefour pentru recrutarea în mediul online și are trei secțiuni – Cariere, Magazine și Sesizări.

ChatBot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job la Carrefour, cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele din proximitate. În plus, funcționează ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pentru a putea accesa opțiunea, utilizatorii trebuie să intre pe pagina de Facebook a Carrefour, să acceseze Facebook Messenger, apăsând butonul „trimite” și să selecteze unul dintre cele trei butoane –  Cariere, Magazine și Sesizări. Secțiunea Cariere ajută candidații să aplice simplu și rapid pentru un post, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin. Discuția online este structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele sunt actualizate în timp real, printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea de Cariere de pe site-ul carrefour.ro. În plus, utilizatorii pot să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, și vor fi contactați când un post devine disponibil.

„Mediul online este folosit ca mijloc de promovare şi de comunicare directă cu clienții,  iar acum, și cu viitorii noștri colegi, care au la dispoziție ChatBot-ul Carrefour. Astfel, candidații pot afla informații despre oportunitățile de carieră din cadrul unuia dintre cei mai mari si atractivi angajatori din retailul românesc, într-un mod prietenos, rapid și eficient”, spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour România.

Chatbot-ul oferă asistență și clienților care vor să localizeze rapid unitățile Carrefour, prin secțiunea Magazine, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. Clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps. Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în unitățile din rețeaua retailerului.

Chatbot-ul completează strategia de dezvoltare și digitalizare a companiei, pe toate palierele de business, de la zona comercială și până la employer branding. Potențialii  angajați au la dispoziție și alte instrumente, precum secțiunea de Cariere a site-ului carrefour.ro, relansată într-o formă mai simplă și mai intuitivă în 2016, sau linia specială pentru informații referitoare la magazinele care își măresc echipele și programare la interviu: 0800 0800 04.

Proiectul a fost realizat în colaborare cu agenția Centrade | Cheil, agenția digitală a Carrefour, care a asigurat toate cele trei zone importante din acest proiect: designul de produs, dezvoltarea și comunicarea către publicul larg.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close