Prima campanie integrată de employer branding lansată de Coca-Cola în România: „Oamenii sunt ingredientul nostru secret”

Comunicarea campaniei de employer branding lansată de liderul industriei de băuturi din România se concentrează pe promovarea reușitelor și a diversității angajaţilor, ca parte integrantă și indispensabilă a companiei.

„Suntem o familie ambițioasă, care vine în sprijinul membrilor săi – fiecare victorie este a noastră, a tuturor, și se datorează fiecăruia dintre cei peste 1.500 de colegi. Suntem mândri de succesul echipelor noastre, de angajamentele noastre de sustenabilitate și diversitate, și de sprijinul pe care îl oferim comunităților în care trăim și muncim. Campania sărbătorește însăși filosofia Coca-Cola HBC România: fiecare membru al echipei este ingredientul care ne consolidează poziția pe piață”, spune Mihaela Ioniță (foto), Country HR Manager Coca‑Cola HBC România.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Campania pune sub lumina reflectoarelor poveștile angajaților, performanța și implicarea lor, și își propune să descopere noi talente. Ea va fi susținută de proiecte punctuale și o nouă identitate vizuală, pentru a prezenta poveștile angajaților Coca-Cola HBC România. Campania de emplyer branding va beneficia de o comunicare amplă, internă și externă, inclusiv pe pagina de cariere de pe Facebook și pe noul cont de Instagram.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close