ProfiCRM: CRM 100% românesc, „născut” după o investiție de 50.000 de euro și 4.000 de ore de muncă

Absolvent al unui MBA la Londra, în 2015, Iulian Margeloiu s-a întors în ţară pentru a înfiinţa un startup orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile.

Motivat de experienţa câştigată în colaborarea cu clienţi externi, dar şi de rata mică de utilizare a soluţiilor de business pe piaţa locală, în 2016 a început dezvoltarea unei soluţii CRM bazată pe un concept propriu. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat ProfiCRM, o soluţie 100 la sută românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii. Modelul de business este software as a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte costuri de instalare sau implementare.

Valoarea de pornire pentru versiunea standard este de zece euro/lună, însă pentru a stimula interesul antreprenorilor, mai multe module ale aplicaţiei sunt gratuite. Lansată în ianuarie, soluţia are deja 100 de utilizatori şi promite un break-even până la finele anului. „Din cauza preţurilor mari, companiile româneşti mici nu au acces rapid la soluţii pentru îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi vânzărilor. Am evaluat numeroase produse disponibile pe piaţă, însă fie sunt greu de folosit – sau nu sunt adaptate pentru mobil, fie sunt prea scumpe pentru o firmă mică. Am creat ProfiCRM din dorinţa de a oferi antreprenorilor o soluţie simplă, dar eficientă, de organizare a vânzărilor, la cel mai mic preţ. Am investit peste 4.000 ore de muncă în acest proiect, de la dezvoltarea aplicaţiei şi a infrastructurii necesare, până la testări complexe, alături de beneficiari, iar reacţiile lor sunt promiţătoare”, afirmă Iulian Margeloiu.

ProfiCRM a fost conceput ca un instrument modern de gestionare a vânzărilor unei firme de dimensiuni mici şi mijlocii. Ca diferenţiere, ProfiCRM permite împărţirea activităţii pe zone şi produse, iar utilizatorii au acces doar la părţile din aplicaţie care-i implică în mod direct. Soluţia stimulează lucrul în echipă şi oferă acces la toate informaţiile despre clienţi, precum şi istoricul relaţiilor cu aceştia: detalii despre contacte, task-uri şi oportunităţi, oferte, facturi şi comenzi. Datele sunt stocate în cloud, într-un mod securizat, iar aplicaţia poate fi accesată atât de pe PC, cât şi de pe dispozitive mobile, fiindcă este construită modern, responsive. Complementar, compania va lansa, în lunile următoare, aplicaţii mobile pentru iOS şi Android. Cele mai multe module din aplicaţie pot fi folosite gratuit, un timp nelimitat, iar planurile premium încep de la zece euro/utilizator/lună, cu un trial de 30 de zile gratuit.

ProfiCRM este un startup românesc, fondat în 2016, cu misiunea de a eficientiza şi uşura activitatea zilnică a firmelor mici şi mijlocii. Iulian Margeloiu este absolvent al Facultăţii de Cibernetică din cadrul ASE Bucureşti şi al Cass Business School, University of London. A fost atras de PC, de timpuriu, iar pasiunea pentru jocuri a fost o tranziţie naturală către programare. Consultant în cadrul Hertz UK şi Grow Movement UK, Iulian este fondator şi product manager la Sniperlab. Modelele sale de business sunt Jeff Bezos (Amazon), pentru viziunea pe termen lung, şi Alexandru Lăpușan (Zitec), pentru claritatea în conducerea unui business românesc.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter