PwC: O româncă este noul lider de marketing şi comunicare în 11 țări

Manuela Ciugudean-Toma s-a alăturat PwC şi va coordona echipele de marketing din 11 ţări din regiunea Europei de Sud-Est. Va fi responsabilă de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing şi comunicare în toată regiunea Balcanilor.

Manuela Ciugudean-Toma are peste 15 ani de experienţă în elaborarea şi gestionarea unor campanii inovative de marketing, în mai multe ţări europene. Înainte de a se „transfera” la PwC, a condus echipa de marketing a Intel Corporation în Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, a mai lucrat în echipele de marketing şi comunicare ale diviziei din România ale Băncii Mondiale, la Ministerul Comunicaţiilor şi la agenţia de PR şi Public Affairs Grayling.

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism, cu specializarea în Relaţii Publice şi Publicitate, din cadrul Universităţii Bucureşti, şi şi-a început cariera lucrând ca jurnalist. Manuela Ciugudean-Toma îşi petrece mare parte din timpul liber în natură, alături de familie. Este pasionată de călătorii, literatura sud-americană şi muzica formaţiei Depeche Mode.

„Mă bucură venirea Manuelei la conducerea echipei de marketing a PwC din Europa de Sud-Est. Sunt convins că experienţa şi entuziasmul ei pentru managementul de brand vor contribui la întărirea imaginii PwC ca lider pe piaţa serviciilor profesionale”, declară Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România. „Am ales PwC şi pentru că rezonez cu pasiunea firmei pentru inovaţie, inclusiv în ceea ce priveşte activitatea de marketing şi comunicare, şi cu angajamentul acesteia de a contribui la rezolvarea unor probleme importante pentru societate”, spune noul lider al echipei de marketing şi comunicare a PwC în Europa de Sud-Est.

Despre PwC

Este o reţea de firme prezentă în 157 de ţări, cu mai mult de 223.000 de profesionişti ce oferă servicii în domeniul auditului, consultanţei fiscale şi consultanţei pentru afaceri.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter