PwC România recrutează cel puțin 120 de tineri absolvenţi şi masteranzi

Compania PwC România a dat startul campaniei de recrutare de consultanţi juniori şi interni, pentru departamentele de audit şi consultanţă fiscală.

În urma acestui proces, care se va derula în perioada martie-mai, cel puţin 120 de proaspăt absolvenţi şi masteranzi vor fi angajaţi în cadrul firmei. Conducerea companiei promite că, la PwC, angajații vor avea oportunităţi de carieră excepţionale şi posibilităţi de dezvoltare personală continuă, „nu simple slujbe”. „Suntem conştienţi că oamenii noştri sunt resursa cea mai preţioasă a firmei şi investim mult în pregătirea lor profesională. Conceptul de recrutare al PwC s-a bazat întotdeauna pe selectarea celor mai buni candidaţi, indiferent de nivelul de experienţă anterior şi profilul lor academic, pentru a-i forma în cultura inovaţiei şi excelenţei în muncă, specifice firmei noastre. În acord cu misiunea asumată la nivel global, le oferim angajaţilor noştri posibilitatea de a contribui la rezolvarea unori probleme importante pentru economia şi societatea românească, precum şi oportunitatea de a lucra în proiecte şi echipe internaţionale”, declară Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România.

Potrivit Ramonei Simulescu, liderul de Resurse Umane al PwC în Europa de Sud-Est, compania va folosi şi anul acesta metode de selecţie şi recrutare inovative, interactive şi adaptate generaţiilor tinere, cărora se adresează. „Înţelegem că încă de pe parcursul procesului de promovare, selecţie şi recrutare, trebuie să ne adaptăm şi să răspundem aşteptărilor în schimbare ale viitorilor noştri colegi. Vrem să le transmitem că la PwC vor găsi un mediu de lucru în care să se simtă confortabil, integraţi, stimulaţi să îşi manifeste creativitatea, spiritul antreprenorial şi să aducă valoarea lor şi PwC. Le vom da posibilitatea candidaţilor de a interacţiona cu colegii cu mai mare experienţă din PwC, pentru a-i cunoaşte şi a le înţelege motivaţiile, valorile, în aşa fel încât alegerile de carieră pe care le vor face să fie bine fundamentate şi să fie făcute atât cu mintea, cât şi cu sufletul”, spune Ramona Simulescu.

Rectrutorii PwC sunt convinși că este important ca, la începutul carierei, fiecare om să facă alegerea potrivită, iar valorile lui să rezoneze cu cele ale echipei din care va face parte, experienţa şi contribuţia lui personală să conteze la noul loc de muncă, iar diversitatea şi flexibilitatea să fie parte din felul în care se întâmplă lucrurile. Campania de recrutare a PwC se va derula într-o manieră gamificată, bazată pe joc, interacţiune, provocări. În plus, vor fi utilizate noile tehnologii, pentru a facilita procesul de recrutare, prin interviuri şi testări virtuale, inclusiv prin platforme mobile. „Sunt convinsă că în toamna acestui an vom vedea în PwC o echipă talentată, competentă şi inovativă de tineri consultanţi, capabilă să se ridice la standardele de excelenţă ale PwC”, afirmă Ramona Simulescu.

Mai multe detalii despre poziţiile deschise în cadrul PwC pot fi găsite aici. PwC este o reţea de firme prezentă în 157 de ţări, cu mai mult de 223.000 de profesionişti ce oferă servicii în domeniul auditului, consultanţei fiscale şi consultanţei pentru afaceri.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter