RetailZoom are un nou director general

De luna aceasta, Bogdana Gheorghe și echipa ei vor conduce procesul de lansare al noului portofoliu de produse și servicii RetailZoom.

Bogdana Gheorghe are o experiență de peste 18 ani în cercetarea de piață. A condus departamentul de Consumer Research al Nielsen Romania, timp de opt ani, după care, din 2012, s-a implicat în proiecte de business development și marketing pentru lansarea digital couponing în România și pentru promovarea de software în domeniul sănătății.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

„RetailZoom deține o expertiză de analiză de date de vânzări extrem de avansată și în linie cu noile tendințe tehnologice: online, accesibil și complex, în același timp. Din 2018, ne propunem să devenim un jucător important în oferirea de soluții avansate de analiză a coșurilor de cumpărături si de fidelizare a clienților, atât pentru retaileri, cât și pentru producători. Misiunea RetailZoom este de a deschide orizonturi noi în <citirea> datelor de retail audit dincolo de informațiile de bază, în scopul dezvoltării planurilor clienților în mod rapid și relevant”, declară Bogdana Gheorghe.

Serviciile RetailZoom ajută organizațiile să înțeleagă și să pună în aplicare puterea datelor – să anticipeze comportamente și tendințe, să descopere tipare și asocieri speciale, neașteptate, între date, să dezvolte modele relevante și puternice pentru interacțiunea cu clienții. Analizele predictive livrează informație pentru anticiparea tendințelor, dar și încredere pentru acțiune. RetailZoom este prezentă în România din 2012 și oferă servicii de retail audit, analize de prețuri și promotii, CEM, PEM, PromoTrack, soluții de basket & predictive analytics – toate bazate pe tehnologie. Operează în 18 țări din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close