Românii care reinventează piața saloanelor de coafură, cu o „imprimantă” pentru păr

Brațe robotice, perii electrice, oglinzi inteligente, mixere automate pentru nuanțe unice sau un „matching app” care găsește cel mai potrivit salon, în funcție de nevoile clientului, sunt câteva dintre inovațiile cu care studenții români au răspuns provocării de a inventa salonul de înfrumusețare al viitorului.

Provocarea a fost lansată de L’Oréal, în cadrul business game-ului Brandstorm, cea mai mare competiție pentru studenți la nivel mondial. Cu o istorie de 26 de ani, Brandstorm a atras, în cei cinci ani de la lansarea în România, peste 1.500 de studenți.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Alexandra Gîrba, Irina Paraipan și Ionel Gălbinașu, studenți la Facultatea de Antreprenoriat, Ingineria și Managementul Afacerilor, Universitatea Politehnică București, au câștigat finala națională a competiției și vor reprezenta România în finala internațională, organizată sub forma unui târg de inovație la Paris, în mai. Cei trei au convins juriul local cu invenția lor – Shadetastic – un dispozitiv ce le permite coaforilor sa creeze, direct în salon, sute de nuanțe de vopsea de păr personalizate și unice pentru clienții lor. Inovația va fi prezentată executivilor L’Oréal și poate câștiga unul dintre premiile în valoare totală de 30.000 euro.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close