Românul de 28 de ani, care coordonează proiecte pe trei continente, din Dubai

La 28 de ani, Tiberiu Iacomi spune că viața este ca un drum cu rollercoaster-ul. Parcursul său profesional îi confirmă convingerea: absolvent de Științe Politice, a lucrat mulți ani în PR și comunicare, în România, pentru ca, după „escale” în Franța și China, să înființeze, în urmă cu doi ani, The Improbable Agency, o companie de consultanță pentru startup-uri, tocmai în Dubai.

Compania fondată de Tiberiu Iacomi lucrează cu 16 organizații de pe trei continente și șase industrii diferite – de la comerțul electronic la IT și până la retail, media digital și edtech. Cel mai „greu” nume din portofoliul său este IKEA. Pe lângă „job-ul” de la The Improbable Agency, Tiberiu este Brand Ambassador la QallOut, o platformă de dezbateri online, din New York, este voluntar la The Coding Circle, un startup cu birouri în EAU și Iordania, care își propune să pregătească programatorii viitorului, și este fondatorul platformei de mentorat  storiesabout.education (Stories about Ed).

Toate acestea vin cu un preț. „Săptămânile și weekend-urile mele se suprapun. Lucrez cu pasiune în fiecare zi a săptămânii, deoarece conduc proiecte regionale și globale. Vorbesc pe Skype cu o organizație din SUA, în zilele de vineri, și cu un startup din Emiratele Arabe Unite, sâmbăta. Dar nu sunt un workaholic – sunt doar un super-erou, precum Captain Planet, care-și extrage energia din proiectele <cool> pe care le realizează”, mărturisește Tiberiu Iacomi, cu zâmbetul pe buze, într-un interviu pentru The National.

Pentru un antreprenor care vrea să aibă succes, nu există opt ore de muncă, opt ore de distracție și opt ore de somn, crede Tiberiu. Viața unui antreprenor, volumul de muncă, familia, celelalte activități, toate arată ca un egalizator audio, care, odată „acordat”, poate aduce satisfacția lucrului bine făcut. Ce sfat le-ar oferi celor care încep o carieră în domeniul tău de activitate? „Am fost un perfecționist – voiam să învăț totul despre toate. Dar mi-am dat seama că este mai bine să ne străduim să fim perfecți în crearea, realizarea și dezvoltarea de proiecte prin The Improbable Agency. Și e mai bine să începi să creezi schițe ale conceptului, să experimentezi. Toate acestea nu costă bani, costă timp – timp de învățare și timp de implementare -, pe care oamenii care vor să devină antreprenori trebuie să-l găsească, în orice condiții”.

Dacă ar putea face schimb de cariere cu cineva, acela ar fi Chris Anderson, proprietarul TED Talks. „Am tot mai puțin timp să citesc cărți, studii, știri, postări, tweet-uri și snaps. Prin urmare, absorbția și oferirea de cunoștințe oamenilor din orice parte a lumii – și să-ți și câștigi existența din asta -, ar însemna cu adevărat că ești împlinit”.

DESPRE TIBERIU IACOMI

A absolvit Facultatea de Științe Politice din cadrul Universității București și are un master în Analiza și soluționarea conflictelor, obținut la SNSPA. În România, a fost PR Specialist la Graffiti PR, a coordonat departamentul de comunicare al BIZCampus.ro și a ocupat poziția de Communication Specialist pentru Ipsos Interactive Services, unde a fost implicat în lansarea unui proiect desfășurat în nouă țări europene. Și-a început cariera la cotidianul Viața Liberă, din Galați, unde a lucrat ca redactor, și a fost, o scurtă perioadă, Associate Editor la ArenaBiz. Din 2013 până în 2015, a fost Marketing & PR Manager BIME Analytics, în Montpellier, Franța, și Kansas City, SUA, iar apoi, timp de aproape un an, Tech Hub Coordinator la AstroLabs, în Dubai.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close