Saint-Gobain își invită angajații să se „reinventeze”

Liderul mondial în domeniul materialelor de construcții și al habitatului durabil lansează campania de employer branding Invent yourself. Reshape the world, o direcție de comunicare în linie cu noua sa poziționare și strategie.

Grupul Saint-Gobain promite o atitudine și un spirit deschis, în concordanță cu mediul actual al companiei, atât la nivel local, cât și la nivel global. Compania încurajează actualii și viitorii angajați să-și testeze creativitatea, pentru a transforma misiunea grupului în aceea de lider în spații de locuit, prin îmbunătățirea confortului și a vieții de zi cu zi. „Un angajator de top acordă permanent grijă angajaților săi și mediului de lucru pe care îl oferă. Ascultă mesajele venite din partea lor și încearcă să găsească soluții optime, astfel încât să întărească angajamentul dintre companie și angajați”, spune Cristina Paveliu (foto), Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain din România.

Noua campanie de employer branding implică angajații din întreagă lume și reprezintă o imagine concretă a experienței echipelor Saint-Gobain în ceea ce privește diversitatea afacerilor, oportunități de carieră și experiențe pe care compania le oferă angajaților săi. „La nivel global, Saint-Gobain angajează, în fiecare an, peste 28.000 de oameni. Prin intermediul acestei campanii, vrem să demonstrăm că grupul este și mai orientat către dezvoltarea profesională a individului și punem accent pe caracterul unic al persoanelor. Generația noastră se schimbă într-un ritm alert, iar compania trebuie să țină pasul cu cele mai noi tendințe și tehnologii, pentru a evolua. Prin urmare, este important să sprijinim și să acordăm o atenție personalizată angajaților, pentru dezvoltarea carierei lor”, afirmă Claire Pedini, vicepreședinte responsabil de Resurse Umane la Saint-Gobain.

Pentru a susține lansarea proiectului Invent yourself. Reshape the world, Saint-Gobain organizează, la nivel global, între 12 și 16 iunie, o serie de sesiuni de comunicare online, mai exact, o experiență open-house unică în Social Media. Sub conceptul Saint-Gobain Live Journey, timp de cinci zile, tineri angajați, studenți, potențiali candidați, parteneri de business sau pasionați de construcții, pot vedea ce înseamnă să faci parte din grupul Saint-Gobain, prin intermediul unor sesiuni live pe Facebook, articole dedicate, video-uri și alte materiale, reunite sub această platformă. În plus, o dată la trei ore, platforma saint-gobain-live.com este updatată cu articole scrise de angajați din toată lumea. În proiect sunt incluse țări precum SUA, Brazilia, India, Franța sau România.

Pe paginile de Facebook și LinkedIn Saint-Gobain România vor fi uploadate mai mult de zece materiale scrise și video-uri, pentru a susține această inițiativă. Astăzi, 16 iunie, la ora 15, echipa Saint-Gobain Glass va realiza o transmisie live, pe pagina de Facebook, din fabrica de sticlă de la Călărași.

DESPRE SAINT-GOBAIN

În 2016, a înregistrat vânzări de 39,1 miliarde de euro. Grupul operează în 67 de țări și are peste 170.000 de angajați.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter