Șapte restaurante din România participă la operațiunea „Goût de France/Good France”

L’Atelier (chef Samuel Le Torriellec), Gargantua d’Oro (chef Lucian Horotan), Le Bistrot Français (chef Sorin Miftode), Naan Food & Drink Studio (chef Ionel Chițuleasa), Golden Tulip (chef Nicușor Răducanu) – toate din București, Sabres (chef Iuliu Ciornei) și Caruso, din Timișoara (chef Mio Resnade), au fost selectate pentru a participa, în 2018, la evenimentul „Goût de France/Good France”, organizat la inițiativa celebrului  chef Alain Ducasse și a Ministerului francez pentru Europa și Afaceri externe.

În 21 martie, cele șapte restaurante vor oferi clienților, în cadrul acestui eveniment, meniuri ce au vocația de a onora gastronomia franceză de cea mai înaltă clasă și de a pune în valoare stilul de viață francez. A  patra ediție Goût de France/Good France, devenită o tradiție în fiecare primăvară, va reuni peste 3.000 de restaurante din 150 de țări, pentru a celebra toate acele calități care fac gastronomia franceză să fie unică: excelență, atenție deosebită pentru calitatea produselor și pentru detalii, plăcerea de împărți și de a împărtăși.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Ediția din acest va onora tradiția gastronomică din regiunea Nouvelle-Aquitaine, al cărei nume este sinonim cu produsele de calitate, vinurile bune și meniurile surprinzătoare. Alain Ducasse a dorit ca această ediție să fie și o oportunitate de a-i aduce un omagiu lui Paul Bocuse, considerat „tatăl artei culinare franceze”, decedat în luna ianuarie: bucătarii participanți vor avea ocazia să includă în meniul lor un fel de mâncare din repertoriu sau inspirat de ADN-ul bucătăriei lui Bocuse.

Astăzi, gastronomia este unul dintre primele criterii citate ca fiind determinante de către turiștii care aleg Franța (o treime dintre sejururi) și este un domeniu care participă intens la promovarea culturii franceze în lume. Astfel, „Goût de France/Good France” va fi din nou un instrument de promovare a turismului în Franța.

Inspirată de la Auguste Escoffier, care a inițiat în 1912 „Dineurile lui Epicur” – același meniu, aceeași zi, mai multe orașe din lume și cel mai mare număr de invitați – „Goût de France/Good France” reia această idee cu dorința de a asocia restaurante din cele patru colțuri ale lumii.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close