Société Générale European Business Services recrutează încă 100 de oameni, în 2017

Foto: smartdreamers.ro

Compania caută specialiști pentru toate segmentele pe care le acoperă, de la servicii financiare și IT, la resurse umane și back office.

Centrul care oferă servicii profesionale în finanțe, achiziții, resurse umane, KYC (Know Your Customers) și servicii de IT, pentru grupul Société Générale, a trecut pragul de 1.000 de angajați, în România, dar nu vrea să se oprească aici. “Recrutăm pe toate segmentele pe care activăm. De la începutul anului, am angajat în jur de 150-200 de persoane, și vom mai crește numărul angajaților cu până la zece la sută, până la final de an”, declară Philippe Garcet, CEO Société Générale European Business Services. Posturile disponibile în acest moment pot fi găsite aici.

Fondată în 2011, Société Générale European Business Services a înregistrat o creștere medie de 50 la sută, de la an la an, după ce a adăugat noi servicii în portofoliu și a mărit constant numărul de angajați. De la un centru specializat în domeniul financiar, oferă acum o gamă extinsă de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office, și deservește peste 35 de țări. Compania a intrat în topul celor mai mari zece centre de servicii din România, sector ce atrage peste șapte la sută din populația angajată.

În cadrul liniilor de business ale Société Générale European Business Services, serviciile pentru procese organizaționale reprezintă 70 la sută din activitate, în timp ce 30 la sută sunt reprezentate de serviciile de suport și dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Société Générale European Business Services vizează creșterea ponderii serviciilor de IT. Dintre cei 1.000 de angajați ai centrului, 35 la sută sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20 la sută de serviciile de HR și servicii partajate, iar mai mult de 30 la sută sunt specializați în servicii de IT.

“Rolul Société Générale European Business Services este foarte important pentru Grupul Société Générale, care se bazează tot mai mult pe serviciile de calitate ale centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial. Într-o perioadă scurtă, am reușit să devenim un reper regional de excelență pentru operațiunile grupului, și acest lucru se datorează echipei extraordinar de capabile și dedicate pe care o avem aici, celor 1.000 de angajați. Ei sunt cei care ne ajută să ne dezvoltăm pe zi ce trece, într-un mediu dominat de inovație și performanță. Acest lucru înseamnă servicii de calitate, preocuparea pentru satisfacția clienților și capacitatea de a livra la standarde înalte, repede, pentru că timpul este o resursa importantă pentru clienți”, declară Philippe Garcet.

În următorii ani, focusul companiei va fi de a continua să-și dezvolte poziția de centru de excelență, prin oferirea de soluții inteligente de business, cu ajutorul unei echipe centrate pe inovație.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share