Softvision devine o companie globală “cu acte în regulă”

La mai puțin de un an de la fuziunea cu Software Paradigms International (SPI) Atlanta, pentru crearea grupului Softvision Paradigms International, compania de IT Softvision, lider pe piața IT Software din România, își schimbă numele în Softvision, la nivel global.

Grupul Softvision este prezent la nivel mondial în SUA, România, Australia, Brazilia, Canada, Singapore, India și Nepal. “Avem o poveste impresionantă de spus, cu produse și servicii de dezvoltare software și mobile incredibile, cu zeci de milioane de utilizatori globali. Produsele noastre sunt poziționate să joace un rol important în felul în care companiile de retail își desfășoară activitatea. Cu un portofoliu de clienți și jucători de top, recunoscuți la nivel mondial, și acum cu o expunere directă la o industrie retail mereu în dezvoltare, suntem unul dintre cei mai mari dezvoltatori de soluții retail și IT de ultimă generație, iar scopul nostru este acela de a duce experiența clientului pe noi culmi”, declară Laurențiu Russo, Founder and President, Digital @ Softvision.

Softvision lansează și noul logo la nivel de grup, ca parte dintr-un proces de rebranding ce include și un nou website, la nivel global. Acesta a fost lansat în cadrul National Retail Federation, evenimentul principal al industriei de retail, ce are loc la Javits Center în New York, între 15 și 17 ianuarie. “Cu un design minimalist, ușor de explorat, el detaliază punctele forte ale noii companii de talie mondială: experiența îndelungată în domeniu, cultura bazată pe comunicare bine pusă la punct și cele mai noi modele de business de pe piață. Aceste calități se îmbină perfect, pentru a crea un avantaj competitiv, în orice moment”, precizează conducerea companiei.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter