Specialiștii în marketing și comunicare sunt așteptați la Şcoala IAA

Participanții care se înscriu până în 20 august beneficiază de 15 la sută reducere la Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication.  Pentru mai mulţi înscrişi de la aceeaşi companie se acordă beneficii suplimentare.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii  superioare şi cel mult trei ani de experienţă în domeniu. Cursurile încep în septembrie 2017 și se încheie în ianuarie 2018. Acest modul construieşte o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării. Pe parcursul celor 18 de zile de curs, sunt studiate următoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetare de Piaţă, Tehnici de Prezentare, Motivaţie şi Expunere, Administrarea Bugetelor şi Finanţe. Mai multe detalii despre Modulul Fundamentals of Marketing & Communication pot fi găsite aici.

Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din agenţii şi companii (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri şi strategic planneri) – care doresc să înveţe cum să integreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing şi comunicare. Cursurile încep în septembrie 2017 și se încheie în februarie 2018. În cele 18 zile de curs, vor fi abordate subiecte precum analiza contextului digital, întelegerea şi definirea rolului digitalului în strategia de marketing şi comunicare, setarea obiectivelor, elaborarea strategiei de digital, brieful de digital, precum şi aspectele legate de execuţia şi implementarea strategiei şi evaluarea şi optimizarea rezultatelor. Mai multe detalii despre Modulul Digital Marketing & Communication pot fi găsite aici.

Modulul Strategic Marketing & Communication se adresează specialiştilor şi managerilor din industrie, cu studii superioare şi cu experienţă în domeniu între patru și șapte ani. Cursurile încep în octombrie 2017 și se încheie în martie 2018. În cele 20 zile de curs, în care se pune accent pe aprofundarea rolului marketingului în strategia de business, poziţionarea de brand, managementul portofoliului de brand, strategia de marketing şi planificare, strategia de comunicare, precum şi managementul resurselor/managementul agenţiei. Mai multe detalii despre Modulul Strategic Marketing & Communication pot fi găsite aici.

Mai multe informaţii şi detalii despre modulele Şcolii IAA şi înscriere pot fi obținute la adresele de mail laura.tampa@iaa.ro și ruxandra.radu@iaa.ro.

DESPRE ŞCOALA IAA DE MARKETING ŞI COMUNICARE

Este un program de pregătire profesională intensivă, ce îmbină abordarea teoretică cu practica şi cu studiul individual. Este cel mai amplu proiect din România în domeniul educaţiei, realizat de o asociaţie profesională. Şcoala IAA reuneşte la catedră practicieni, iar în sălile de curs oameni activi în industrie, care pot aplica imediat cunoştințele şi metodele de lucru învăţate. International Advertising Association este o organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, reuneşte 120 companii, iar rolul său este să promoveze standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter