Studiul AON Hewitt: Adobe România este Best Employer, a patra oară consecutiv

Adobe România a primit, pentru al patrulea an consecutiv, premiul Best Employer, în urma studiului realizat anual de Aon România. Studiul a fost realizat printr-un sondaj anonim, la care au răspuns peste 25.0000 angajați ai celor 41 companii participante la studiu.

„Adobe România spune în fiecare an <prezent> la studiul demarat de AON Hewitt, pentru că, fiind un studiu independent și desfășurat la nivel european, după aceeași metodologie și cu aceleași standarde de la o țară la alta și de la an la an, avem încredere că rezultatul său este relevant și oglindește realitatea din organizație. Angajații răspund voluntar și anonim la sondaj, astfel că rezultatele sunt importante ca analiză internă. Ne bucurăm să vedem că, în timp ce compania se dezvoltă și numărul angajaților crește, păstrăm un mediu de lucru atractiv și motivant”, declară Cris Radu (foto), Senior Director of Engineering și Site Leader Adobe România.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Studiul Aon Best Employers este conceput pentru măsurarea implicării profesionale a resursei umane și urmărește criterii precum engagement, percepția împărțirii succesului financiar al companiei, echitatea salarială, încrederea în colegi, satisfacția beneficiilor primite de angajați și familiile lor, recunoașterea meritelor sau oportunitățile de carieră. „Rezultatele studiului reprezintă un feedback relevant din partea echipei. La studiu au răspuns peste 70 la sută dintre colegii mei, iar faptul că am înregistrat din nou un scor mare și am fost desemnați Best Employer ne arată implicarea și că se simt bine în organizație. Este un indicator că filozofia noastră funcționează și că Adobe rămâne un angajator de top pe piața IT din România”, adaugă Cris Radu.

Printre avantajele ce au contribuit la menținerea companiei în poziția Best Employer este faptul că, pe lângă salariile competitive, toți angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii non-financiare, precum asigurări medicale și dentare, pentru ei și familie, decont pentru echipamente sportive și abonament fitness, asigurare de viață. Ei au și posibilitatea de a cumpăra acțiuni la un preț preferențial avantajos sau de a primi pachete de acțiuni gratuite.

„Dincolo de beneficiile financiare și non-financiare, angajații Adobe România apreciază implicarea în dezvoltarea de produse software recunoscute în lume, cu impact global. În plus, lucrează în echipe formate din colegi foarte bine pregătiți și simt că au mereu de învățat ceva nou. Indiferent de poziție, căutăm permanent să angajăm cei mai buni oameni. Targetăm top cinci la sută, adică cei mai pregătiți atât din perspectiva abilităților și cunoștințelor tehnice, cât și din perspectiva soft skills. E important să menținem o atmosferă de lucru plăcută, relaxată, confortabilă și prietenoasă, și toată lumea să simtă că se dezvoltă personal și profesional”, spune Cris Radu.

Anul trecut, Adobe România și-a extins echipa cu peste 100 persoane și a depășit pragul de 500 angajați. Ei lucrează activ la dezvoltarea de produse Adobe folosite la nivel global, multe dintre ele lideri în segmentul lor de piață. În ultimii patru ani, centrul Adobe România s-a orientat către Cloud Computing și Big Data, o tendință la nivel global, pentru care inginerii români arată competențe la un nivel ridicat. Aceasta a permis extinderea pe o nevoie existentă în Adobe și aducerea în România a dezvoltării unor produse interesante și importante pentru companie, la nivel global.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close