Subway își „premiază” clienții care donează sânge

Al doilea an la rând, Subway România, parte a celui mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din  lume, lansează o campanie națională de donare de sânge.

Cum în România mai puțin de doi la sută din populație donează în mod benevol sânge, Subway își îndeamnă clienții să devină solidari cu cei care au nevoie de ajutor. Campania națională „Să fii solidar e un dar” este modalitatea prin care gigantul american își dorește să încurajeze donarea de sânge. Campania va avea loc mâine, în toate orașele în care Subway are deschis un restaurant: Cluj-Napoca, Constanta, Iași, Pitești, Ploiești, Timișoara, Oradea, Suceava, Sibiu, Alba Iulia, Brașov, Arad, Deva, Focșani și Baia Mare.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Pentru cei care decid să facă parte din acest eveniment și merg în centrele de transfuzii să doneze sânge, Subway oferă, gratuit, un sandwich delicios: Italian or falafel. „Campania are scopul de a ne face pe toți să înțelegem cât de importantă este donarea de sânge și câte vieți putem salva, zi de zi”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru București și Ilfov. „Știu cât de important este să primești sânge când ai nevoie. În urmă cu câțiva ani, am suferit un accident de motocicletă și am avut nevoie de o transfuzie. Atunci, toți prietenii mei m-au ajutat. Este extrem de important să donăm sânge pentru a salva vieți”, completează Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara Bucureștiului și Ilfov.

Subway a intrat pe piața din România în 2011. A deschis primul restaurant în aprilie 2012 și a ajuns acum la 39 de restaurante.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close