Tempo Advertising lansează o divizie de evenimente, sub conducerea unui fost General Director la MediaPro Studios

Carmen Zahiu (Rotaru) se întoarce în familia Tempo, agenție în care și-a făcut debutul în publicitate, în 2004, în funcția de Junior Executive în departamentul de BTL.

În 2006, Carmen Zahiu a devenit BTL Director Tempo Advertising, poziție pe care a ocupat-o până în 2010. În toată această perioadă, a lucrat și coordonat sute de proiecte pentru clienții agenției, printre care Danone, Orange, Petrom, Raiffeisen Bank, Mercedes-Benz România, Colgate Palmolive, Actavis, Realitatea TV, Unilever, Kiwi Finance, New Kopel și Porsche Group.

În 2010, a simțit că este momentul să facă o schimbare, iar aceasta a venit sub forma poziției de director de vânzări la Studiourile MediaPro. Acolo a înființat divizia de BTL a MediaPro, MediaPro Live Events, și a lucrat pentru clienți externi, precum OMV Petrom, Mercedes-Benz România, BAT, ALD și clienții din grup – ProTV și MediaPro Entertainment.

„Alături de mine au venit în echipa Tempo BTL patru oameni din Media Pro, printre cei mai buni de pe piață în materie de evenimente, producție și teren. Am unit aceste forțe cu echipele creative și de project de managment din Tempo și a rezultat o echipă completă de BTL, cu o abordare cu adevărat inovatoare. Avem Event Producer, Event Set Designer, 3D Artist, Strategie, Copywriteri, Art Directori specializați în BTL. Pe lângă echipa permanentă, avem o bază largă de parteneri, cu care colaborăm în funcție de necesitățile proiectului, de la regizori de eveniment, scenariști și scenografi, la furnizori de echipament tehnic special. Rezultatul este o echipă de producție completă, ce a demonstrat că poate aborda proiecte oricât de complexe, de la evenimente la show-uri de televiziune. Până la urmă, și BTL-ul este un show”, declară noul Managing Partner Tempo BTL.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close