Temps HR – povestea noastră

O companie se naște cu o provocare intrinsecă de a dovedi concurenței cu „vechime” raționamentul de a exista, de a se dezvolta și a face diferența. Rinf Temps HR s-a creat pe un capital de cunoaștere a industriei IT și s-a dezvoltat prin pasiunea de a face diferența în industria de HR.

Iuliana Leurent

CEO @ Rinf Temps HR

Așa au fost create oportunitățile și s-a consolidat echipa. Entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce fac membrii echipei a menținut drive-ul de dezvoltare. Apare însă un moment în care business-ul crește suficient de mult încât să fie nevoie de mai multă formare, structură și strategie. Astfel, cu ajutorul și prin experiența noilor membrii ai echipei, s-a putut oferi o poziționare mai clară, o mai bună înțelegere a pieței și perspective mai largi de dezvoltare.

Am putut, astfel, să păstrăm expertiza în IT, prospețimea și implicarea tipice unei organizații antreprenoriale. Am adus în plus lecțiile care se învață în corporație, legate de structură, strategie și curaj. Prima lecție a fost să conștientizăm încrederea în valoarea lucrurilor pe care știm să le facem și să îndrăznim să ne comparăm cu organizațiile mari. A doua lecție a fost să învățăm să ne proiectăm în viitor, bazându-ne pe oamenii pe care dorim să-i avem în echipă. Am continuat să facem lucrurile cu pasiune și să investim în tehnologie, iar aici ne dorim să facem diferența și de acum încolo.

Piața HR este populată de foarte multe companii și este firesc ca ea să continue să se dezvolte. Mai sunt companii globale care încă nu au sosit în România și nu cred că vor întârzia să apară. Va fi o provocare, însă este un moment ce duce la educarea pieței și la creșterea nivelului de exigență pentru serviciul oferit. Același exercițiu se va desfășura și în partea clientului, care își va consolida capitalul de încredere, pentru a externaliza mai mult și pentru a vedea impactul strategic al colaborării. Candidații vor deveni conștienți de multitudinea de canale prin care pot identifica oportunitățile în carieră utilizând aceste motoare de promovare, pentru a înțelege dinamica pieței muncii.

Candidatul a moștenit, cultural, o aparentă detașare, care în realitate reprezintă un sistem de defensivă și falsă încredere în capacitatea lui de dezvoltare. Îi este teamă să pună întrebări, să se proiecteze, pentru că nu are încredere.

Poate mulți dintre noi blamăm astăzi mercenariatul candidatului. Este însă o etapă normală de maturizare și aliniere a comunicării așteptărilor dintre angajator și angajat. În momentul de față, se dispută încă cine are pâinea și cine cuțitul. Este un exercițiu de încredere, care se câștigă în timp, prin gestionarea cu atenție și înțelepciune a presiunii exercitate de business pe cifre. Rolul și responsabilitatea HR-ul sunt cu mult mai importante decât vrem să o recunoaștem. Acesta începe să fie mai sensibil la strategie și să participe proactiv, după cum și business-ul trebuie ponderat în raport cu resursele de pe piață. Este mai important să nu integrăm doar competențe, ci să valorizăm potențialul pe care îl identificăm, puterea unei echipe și perspectivele de dezvoltare personală.

Candidatul a moștenit, cultural, o aparentă detașare, care în realitate reprezintă un sistem de defensivă și falsă încredere în capacitatea lui de dezvoltare. Îi este teamă să pună întrebări, să se proiecteze, pentru că nu are încredere. Introspecția despre ceea ce știi și ceea nu știi nu a fost încurajată, astfel că la un interviu apare o barieră în comunicare. Este un fel de pudoare „școlărească” a candidatului, care, de multe ori, fuge de ceea ce nu știe. Cred însă cu tărie în rolul de mediator al angajatorului, pentru a înțelege mai bine maniera de funcționare a unui candidat și pentru a încerca să-l ajute să se pună în valoare. Nu mai cred că poveștile părinților, cele în care arunci „copilul” în apă să vezi dacă „învață să înoate”, sunt de actualitate. Satisfacțiile în ceea ce facem sunt legate de oameni: membrii echipei, clienții cu care lucrăm și candidații pe care reușim să-i punem în valoare. Ne bucurăm de fiecare succes și, în același timp, încercăm să învățăm din erorile pe care le facem. Motivația vine din încrederea pe care o avem în echipă și în perspectivele proiectului pe care îl derulăm. Încrederea se construiește în timp, prin valori și obiective comune, și  maturitatea acceptării că putem greși uneori.

Ne dorim să creștem într-un mod sănătos, să atragem noi talente în echipa noastră și să putem inspira cât mai mult din entuziasmul echipei. Privilegiez diversitatea, întrucât avem nevoie să fim complementari. Împreună vom avea curajul să ne dorim mai mult și să ne proiectăm, în următorii ani, între primele trei companii din țară, în industria în care activăm. Anul acesta aniversăm cinci ani de la înființare și sperăm să atingem și primele zece milioane de euro, cifră de afaceri. Focusul nostru este, în primul rând, pe capitalizarea expertizei în servicii HR oferite clienților și candidaților din zona white. Modele dezvoltate de la recrutare până la outsoucing sunt susținute pentru a oferi accesibilitate și transparență în orice moment al procesului, eficiență și un timp de livrare foarte rapid. Este o realitate și abordare diferită față de o companie generalistă și dorim să păstrăm acest avantaj competitiv.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter