Ținta Dianei Iosu: expansiunea pe noi piețe

Cele două decenii petrecute de Diana Iosu în departamentele de comunicare ale unor companii importante, precum Connex/Vodafone și Telekom, au convins-o că rebranding-ul este vital, la un anumit interval de timp.

Deși se autodefinește ca fiind un produs pur de multinațională, Diana recunoaște că întotdeauna a mocnit în ea o pornire și o aplecare către antreprenoriat. La jumătatea anului trecut, și-a urmat această chemare și a lansat propria agenție de comunicare. De ieri, ca un răspuns pentru ambițiile companiei de expansiune pe noi piețe, Lalique PR a devenit DiFine PR. Noua identitate de brand a fost construită în acord cu profilul clienților ce au intrat în portofoliul agenției, în cele șase luni de la înființare.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În prezent, agenția pune accent pe promovarea digitalizării și comunică pentru companii precum fondul de investiții Gapminder, acceleratorul de business Techcelerator, Romanian Technology Festival – TechFest sau spațiul de co-working și evenimente ClujHUB, dar oferă servicii complete de comunicare și pentru sectorul non-profit, precum ATCA (Asociația de Terapie Comportamentală Aplicată). A oferit punctual servicii de consultanță în comunicare și employer branding unui număr semnificativ de clienți locali și regionali, care oferă servicii juridice, de resurse umane, retail și tehnologie.

Un interviu cu Diana Iosu poate fi citit aici.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close