TRW Automotive Safety Systems: Zece ani de România

TRW Automotive Safety Systems, lider mondial în producția de sisteme de siguranță pentru industria auto, a aniversat, în aprilie, zece ani de prezență în Timișoara.

TRW a pornit la drum cu 400 de angajați. În acest moment, compania își desfășoară activitatea cu peste 4.200 de persoane. Creșterea numărului de angajați a fost direct proporțională cu extinderea proceselor de fabricație din Timișoara, astfel că, dacă la început predomina activitatea de îmbrăcare a volanelor în piele, astăzi în fabrică se regăsește întreaga arie de asamblare componente airbag, precum și toate procesele specifice de producție a volanelor: turnare, injectare, îmbrăcare în piele și asamblare. Odată cu dezvoltarea activității de la Timișoara, au fost deschise puncte de lucru în Oravița, Lupeni, Marghita și Baia Mare. Pe 30 aprilie, la Roman, în județul Neamț, a fost inaugurată o nouă fabrică TRW, unde vor fi cusute perne pentru airbag-uri, destinate mai multor centre de asamblare a airbag-urilor din Europa.

Tradiția de 111 ani, la nivel global, se traduce prin prestigiu şi competitivitate. TRW Automotive este una dintre cele mai profitabile companii din industria auto. Furnizează componente pentru peste 40 de mari constructori de automobile, printre care BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen, Rolls Royce, Renault, Dacia, Fiat, Ford, Iveco, Bentley sau Audi. „Filozofia noastră este de a transfera partenerilor noștri calitate, dinamism și inovare. Dezvoltăm și fabricăm produse, alături de furnizorii noștri, și utilizăm resursele în mod responsabil. TRW înseamnă siguranță, accesibilitate, gândire ecologică”, declară reprezentanții TRW.

„Ajutăm la protejarea oamenilor de pe șosele”

„Acesta este țelul, misiunea și spiritul în care cooperăm, cu scopul comun de a proteja vieți, prin componentele pe care le producem. Pentru a îndeplini această misiune, angajații TRW au identificat împreună valorile principale care să-i ghideze în activitățile zilnice: respect, angajament, învățare, integritate și orientare spre rezultate. Dezvoltăm continuu soluții avansate, pentru a anticipa și a reacționa la diferitele variabile ale unui accident. Angajații noștri nu sunt doar specialiști orientați spre cea mai înaltă calitate, ci și experți în segmentul lor de activitate. Oamenii care doresc să se alăture organizației trebuie să se alăture și misiunii TRW”, susține Valentina Morodan, HR Manager al TRW Timișoara, atunci când vorbește despre focus-ul companiei de a atrage și reține candidații cei mai valoroși în cadrul organizației.

Cât despre proiectele actuale de management al talentelor, în cadrul TRW, Valentina Morodan afirmă că toate eforturile sunt orientate spre oameni. Ele implică, dar nu se rezumă, la construirea și menținerea unui brand de angajator local care să oglindească misiunea și valorile TRW. Este metoda care, pe termen mediu-lung, oferă cele mai optime posibilități de a atrage candidați spre companie. Fiind în competiție cu piața internațională, doar companiile ce își promovează ambițiile pot rămâne bine poziționate în atragerea de angajați competenți spre organizație, este concluzia managementului TRW.

O altă prioritate este – de ce să recrutezi din afară, când poți dezvolta oameni din interior? Dezvoltarea unei resurse interne constante de candidați poate scurta și eficientiza procesul de recrutare. Pe de o parte, candidatul este motivat, i-ai urmărit parcursul profesional, cunoaște organizația și va fi mult mai ușoară integrarea lui în department. Pe de altă parte, promovarea lui în cadrul companiei va fi privită ca un model și un factor motivațional pentru alte persoane dornice să crească profesional. „Planifică-ți cariera cu TRW” reprezintă o serie de programe structurate de internship, în cadrul fiecărui departament din organizație. Membrii echipei TRW se bucură și de programe de fidelizare. Compania oferă pachete de beneficii competitive, raportate la realitatea pieței, training-uri, coaching, programe interne de succesiune și planuri individuale de dezvoltare, pentru toți angajații cu potențial.

articol publicat în sb.business – ediția de toamnă 2014

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter