Un nou început: din multinațională, la o afacere „dulce”

Când au decis, în 2013, să facă altceva, după cariere de succes în companii multinaționale franceze – Paul în aviație și automotive, Nicoleta în industria luxului -, primul lor gând a fost să dea o șansă antreprenoriatului.

Paul și Nicoleta – el francez, ea româncă, cu studii de inginerie în Franța – s-au cunoscut în România, în 2007, într-un moment în care Paul se afla într-o misiune la Pitești, iar Nicoleta era detașată la Sibiu, pentru a dirija construirea unei fabrici.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Odată ieșiți din lumea corporațiilor, cei doi au creat Kiosque des Douceurs, o afacere de familie ce a prins viață în 2014, în Paris, și s-au instalat, din 2016, în București, cu un laborator de patiserie propriu și o sală de formare în sectorul 1 (lângă Romexpo), plus un magazin în Dorobanți (Mario Plaza).

„Nu am vrut să investim resurse mari în publicitate sau în locații formidabile, deoarece prima noastră motivație este să oferim un produs de calitate și să ne construim reputația încet, dar sigur. Oferta noastră a evoluat în funcție de cerere. Învăţăm să ne adaptam pieţei. Conceptul nostru este un produs artizanal, în tradiția patiseriei franceze, macarons, prăjituri și bomboane de ciocolată, dar oferim și cursuri de patiserie și team-buildings. Dorim să împărtăşim pasiunea noastră cu oamenii din jur”, spun Paul și Nicoleta, convinși că secretul reușitei lor stă în preocuparea pentru calitatea constantă a produsului și a serviciului din jurul acestuia.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close