Un startup din România, premiat la cel mai mare târg de retail din Europa

Tokinomo, care dezvoltă soluții de retail advertising, a câștigat premiul cel mare pentru inovație, în cadrul Retail Business Technology Expo. Este singura companie din România, premiată până acum la acest eveniment.

Tokinomo este un dispozitiv inovator de promovare a produselor în magazin, care folosește senzori, mișcare, sunet și lumină, pentru a da viață produselor fizice la raft. Tehnologia aduce astfel pe piață un nou concept, Real Reality. Consumatorii au ocazia de a interacționa cu produsul real și nu în varianta virtuală (Virtual Reality) sau augmentată (Augmented Reality).

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Dispozitivul Tokinomo a fost folosit în campanii in-store de branduri de top din FMCG și și-au dovedit eficiența prin creșterea vânzărilor, pe durata campaniilor, cu până la 550 la sută. În urma unei campanii realizate în august 2017, s-a dovedit că 40 la sută dintre cumpărători și-au amintit numele brandului în afara magazinului. Astfel, tehnologia vine în întâmpinarea nevoilor de promovare a brandurilor și a retailerilor, și mizează pe interacțiunea cu consumatorul. „Acest premiu reprezintă o mare bucurie și este o răsplată pentru toate eforturile și greutățile cu care se confruntă orice startup. Faptul că am fost desemnați drept cea mai inovatoare soluție de retail, la cel mai important târg de profil din Europa, reprezintă o mândrie atât pentru noi, cât și pentru România. Am dovedit că, prin muncă și inteligență, o echipă mică, cu buget redus, poate concura cu companii uriașe, ce au în spate investiții de milioane de euro”, declară Ionuț Vlad, fondator Tokinomo.

Târgul Retail Business Technology Expo este organizat, anual, în Londra, și premiază soluții inovatoare de retail, din payment, data, logistic, merchandising, marketing.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close