Un student român, în finala europeană a competiției P&G CEO Challenge

13 studenţi, care au reprezentat patru universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Unul dintre ei va face parte din echipa calificată în finala europeană de la Geneva.

Alături de reprezentanți din alte țări din Europa de Sud-Est, precum Grecia, Serbia și Bulgaria, studenții au avut sarcina de a-și asuma rolul de Chief Executive Officer și de a veni cu soluții pentru un scenariu de afaceri. În urma prezentărilor susținute, juriul format din angajați ai P&G a ales una dintre echipe pentru următoarea etapă a competiției. Membrii acesteia vor avea șansa de a călători la Geneva, la centrul de design de brand al P&G, pentru a concura alături de tineri din toată Europa. Echipa câștigătoare include un student din România, unul din Bulgaria și unul din Grecia.

Competiția CEO Challenge, aflată deja la a doua ediție, își deschide porțile către studenți de pe întreagul continent. Inițiativa urmărește să-i ajute să-și dezvolte abilitățile și cunoștințele, să le ofere oportunitatea de a-și exersa gândirea analitică și de a lucra în echipă, pentru a rezolva o provocare de business. Evenimentul din acest an este ușor diferit, deoarece fiecare echipă este formată din studenți din țări diferite, pentru a promova cooperarea într-un mediu multicultural.

Potrivit organizatorilor, cel mai important premiu pe care l-au câștigat toți participanții constă în bogăția de cunoștințe obținute pe parcursul competiției prin colaborarea cu angajații P&G, precum și în experiența dobândită în timpul exercițiului de a transforma o idee într-un plan de afaceri concret. „CEO Challenge a arătat valoarea spiritului de echipă, deoarece, în doar câteva ore, oameni din diferite țări, cu limbi materne diferite, au fost nevoiţi să învețe să lucreze unul cu celălalt pentru a atinge un obiectiv comun”, spun concurenții din acest an. În același timp, ei au avut ocazia să vadă modul în care P&G investește în dezvoltarea continuă a angajaţilor săi.

CEO Challenge este o iniţiativă din cadrul programului „Împreună Construim Viitorul Tău” (Together We Build Your Future), prin intermediul căreia P&G sprijină activ dezvoltarea personală și profesională a tinerilor. Ea cuprinde, printre altele, conferințe interactive, accesul la cursuri de pregătire inovatoare destinate angajaţilor P&G, precum și participarea P&G în foruri academice și la evenimente de resurse umane. Compania P&G este prezentă în peste 70 de țări. Cele mai cunoscute mărci din portofoliul său sunt Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head&Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter