VIDEO. Vladimir Sterescu (CGS): „80 la sută dintre managerii noștri au intrat în companie ca începători”

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România, așteaptă în echipa pe care o conduce oameni bine pregătiți, care să știe perfect limbile străine solicitate și să aibă aptitudinile necesare fiecărui post – tehnice, de negociere, comunicare.

sb.business: CGS este cel mai mare furnizor de soluții de outsourcing de pe piața din România. Știm că este o companie americană, prezentă pe mai multe continente. Ce servicii și ce piețe acoperă CGS?

VLADIMIR STERESCU: Computer Generated Solutions a fost înființată la New York, în 1984, și a devenit un furnizor global de top pentru soluții de business complete, bazate pe tehnologie. CGS deservește clienți din America de Nord, Europa, Asia și America Latină, și are 20 de locații la nivel global. În România, avem trei centre de suport și aproape 3.000 de angajați. Companiile-clienți din portofoliul nostru sunt brand-uri de renume mondial, prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România, ce activează pe multiple verticale de business, între care IT, telecomunicații, banking, retail etc. Serviciile noastre vizează zonele de customer service, customer care, suport tehnic, help desk, telesales, telemarketing etc., și acoperă 18 limbi.

Care sunt motivele pentru care CGS a ales România, pentru dezvoltarea business-ului său?

Din această scurtă descriere a activității și specificului nostru, reiese că avem nevoie de angajați foarte bine pregătiți, care să știe perfect limbile străine solicitate și să aibă, în același timp, aptitudinile necesare fiecărui post – tehnice, de negociere, comunicare etc. Având în vedere acest context complex, dezvoltarea contact center-ului din România a fost, pentru CGS, o soluție firească, dată fiind forța de muncă bine pregătită, de pe plan local.

Care sunt principalele tipuri de job-uri în cadrul CGS?

Majoritatea posturilor din compania noastră sunt în departamentele de customer support, customer care, IT helpdesk, telesales, Inside Sales Representative, Sales Engineer etc., atât în limba română, cât și în limbi străine, precum engleza, franceza, germana, spaniola, italiana, maghiara, portugheza, olandeza, suedeza, turca ori poloneza.

Suntem într-o continuă dezvoltare, iar acest lucru înseamnă că și echipa noastră crește constant: recent, am scos la concurs 250 de joburi în Sibiu și Brașov – majoritatea sunt locuri de muncă nou-create.

Ce planuri are CGS și cum se reflectă acestea înspre angajații companiei?

Suntem într-o continuă dezvoltare, iar asta înseamnă că și echipa crește constant: recent, am scos la concurs 250 de joburi în Sibiu și Brașov – majoritatea sunt locuri de muncă nou-create. Multe s-au ocupat deja sau suntem în proces de selecție. O altă consecință a planurilor noastre de dezvoltare este latura de pregătire profesională și training al angajaților, care sunt realizate împreună cu partenerii noștri de business și sunt la standardele celor mai puternice companii multinaționale din lume.

Ce aduce CGS în România din cultura americană, în privința carierei angajaților?

Piața românească a preluat, de mult, multe lucruri bune de la americani, inclusiv în ceea ce privește dezvoltarea carierei. Noi ne numărăm, într-adevăr, printre cei care le-au promovat asiduu. Astfel, ne aflăm între companiile care susțin categoric promovarea angajaților din interiorul firmei, pe criterii clare de competență, îndeplinire a criteriilor de performanță, responsabilitate și implicare. Peste 80 la sută dintre managerii noștri actuali au intrat în companie pe posturi de începători și au avansat treptat, unii chiar până la funcții de Operations Manager și Project Manager. Trebuie, în primul rând, “să vrei”, să fii serios și responsabil; iar apoi trebuie să îndrăznești să vrei mai mult.

articol publicat în sb.business – ediția de toamnă 2014

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter