Vodafone: Ioana Mihăilescu preia rolul de director Customer Operations

Actualul director Channel Strategy & Customer Value Management în cadrul Consumer Business Unit, Vodafone România, va prelua rolul de Director Customer Operations, din 22 ianuarie, și o va înlocui pe Ana Alexe, desemnată Director Customer Operations la Vodafone Hutchinson Australia, cu sediul în Sydney.

Ioana Mihăilescu (foto) este, din 2014, Director Channel Strategy & Customer Value Management, rol în care a inițiat transformarea canalelor de vânzare și a contribuit semnificativ la performanța Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei, timp de doi ani. De asemenea, are o vastă experiență în poziții de conducere în domeniul financiar-bancar. În noua sa poziție, îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, și va face parte din echipa executivă de management.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 și a deținut mai multe roluri de conducere în ariile de relații cu clienții, operațiuni și experiență a clienților, în România și în Qatar. În 2012, a fost numită Director Customer Operations în România, o poziție din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziționarea companiei ca lider în satisfacția clienților, atât persoane fizice, cât și companii, și a îmbunătățit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziție, îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 și 2014.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă servicii de voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2017, Vodafone Group avea 522,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 18,8 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter