VTEX vrea să cucerească Europa din noul birou din București

Furnizorul global de soluții ecommerce în cloud pentru companii mari și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit Gartner Magic Quadrant Report 2018, deschide oficial biroul din România, ca parte a strategiei de extindere la nivel european.

Din septembrie, România găzduiește al patrulea birou VTEX din Europa și primul din Europa de Est. Noul centru va fi condus de Ionuț Farcaș (foto) în calitate de Country Manager. Acesta are o experiență de zece ani în ecommerce, iar anterior a fost Business Developer la evoMAG și Project Manager Online Sales Department la Astra Asigurări.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Obiectivele imediate ale VTEX în România sunt construirea echipei și dezvoltarea unui ecosistem ce va asigura buna funcționare a companiei pe piața locală, prin stabilirea de parteneriate cu agenții pentru implementarea soluției VTEX, integratori de plăți și companii mari, care își doresc integrarea platformei, pentru dezvoltarea propriilor canale de comerț electronic.

Deschiderea biroului VTEX în România a luat în calcul creșterea accelerată a industriei locale de comerț electronic, dar și potențialul sectorului. „Ne așteptăm la o creștere semnificativă a pieței locale de comerț electronic în România, generată de schimbarea comportamentului de consum în favoarea achizițiilor online, dar și de nevoia cumpărătorilor de a avea experiențe de shopping online cât mai plăcute”, spune Ionuț Farcaș.

VTEX a bugetat investiții de peste două milioane de euro, în următorii cinci ani, în România.  Până la finalul lui 2019, planurile vizează și creșterea echipei locale, în funcție de ritmul de dezvoltare. Compania este prezentă în șase țări din Europa: Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Polonia și România. VTEX  vizează creșterea prezenței în regiune, în următoarea perioadă și estimează că, în 2022, 20 la sută din veniturile totale  vor fi generate în Europa.

La nivel global, soluția VTEX este implementată în peste 3.000 de magazine online, din 25 de țări, și generează un volum al vânzărilor ce depășește trei miliarde de dolari. În România, a finalizat trei proiecte, pentru F64, Miniprix și Dacris. Targetul este de zece clienți, în următoarele 12 luni, și de 50 de clienți, în următorii patru ani. Platforma VTEX  este utilizată de retaileri și  branduri de top, precum Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și Lego.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter

Close