WINGS | Creative Leadership Lab dă aripi companiilor și profesioniștilor din industriile creative

Gabriela Lungu, unul dintre cei mai cunoscuți experți români în comunicarea creativă, a lansat WINGS | Creative Leadership Lab, un laborator nomad, care zboară peste tot în lume, pentru a lucra cu profesioniștii și organizațiile cu potențial din industriile creative și pentru a le oferi suport.

WINGS își propune să facă mai accesibilă dezvoltarea profesioniștilor în zona de leadership creativ și să acopere o nevoie a pieței la nivel internațional. Posibilitățile disponibile acum pentru firmele din industriile creative care vor să-și transforme cei mai buni profesioniști în lideri creativi sunt reduse. Oferta pentru industriile creative este concentrată în câteva metropole, programele sunt în general de lungă durată (ceea ce presupune uneori mult timp petrecut în afară companiei) și, de cele mai multe ori, costisitoare. Consecința este că puțini dintre cei care sunt în roluri de conducere în industriile creative au o pregătire reală pentru acest lucru – cu efecte negative asupra întregului domeniu. Training-ul ajunge să fie rezervat doar seniorilor de la vârful organizațiilor mari, care își pot permite costurile, sau se întâmplă de multe ori prea târziu în cursul carierei, când deja au fost sesizate anumite probleme.

WINGS vine cu o soluție nouă: sesiuni practice, interactive, scurte și eficiente, bazate pe nevoile specifice ale profesioniștilor creativi (în sensul mai larg, nu doar cei din agențiil de publicitate, ci și din marketing, PR, digital, media), desfășurate chiar acolo unde lucrează ei. Încă din perioada de pre-lansare, WINGS a zburat în India, Germania, Cehia și Austria, pentru a lucra cu profesioniști în comunicare locali, iar până la finalul anului va merge în Marea Britanie, Spania și în România. Identitatea vizuală a WINGS a fost realizată de designerul român specialist în lettering și typography, Bianca Dumitrașcu.

„Există o mare nevoie pentru ceea ce oferă WINGS. În cele mai multe firme din industrie (nu doar în România, ci peste tot în lume), din lipsă de timp și nu numai, nu se ocupă nimeni de formarea oamenilor cu potențial și de transformarea lor în lideri creativi. Efectele lipsei de leadership real le resimțim mulți dintre noi, în firmele pentru care lucrăm că angajați sau colaboratori. În plus, fără creativitate în abordarea proiectelor, este foarte greu azi, în peisajul așa de aglomerat al comunicării, să ajungi în mod eficient la rezultate. Îmbinarea celor două – creativitate și leadership – este nu doar pasiunea mea, dar și ceea ce m-a ajutat să progresez în carieră, și mă bucur să lansez acest proiect, pentru a împărtăși în mod structurat ceea ce știu”, declară Gabriela Lungu (foto).

DESPRE GABRIELA LUNGU

Are peste 20 de ani de experiență în industria de marketing și comunicare, și 13 ani de leadership creativ. De aproape cinci ani, lucrează în străinătate, mai întâi în Londra și apoi în Praga, pentru firme internaționale de renume, în roluri de senior management cu responsabilități de coordonare europeană. Înainte de plecarea din România, a fondat și a transformat într-un succes internațional agenția creativă de PR The Practice. Primii zece ani din carieră i-a petrecut în grupul Ogilvy, unde a urcat toate treptele ierarhice, de la junior creative la senior management.

Onomatopy: branduri cu suflet

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter