Una dintre cele mai importante companii de tehnologie din industrie, Accesa sărbătorește 20 de ani de activitate ca angajator în România și inovator în sectorul tech european.
Din 2004, Accesa a oferit servicii complete de transformare digitală pentru mai mult de 70 de clienți, formând un model de operare digital modern și revoluționând sisteme atât ca funcționalitate, cât și ca simplitate.
Compania a înregistrat o creștere constantă, atât ca număr de angajați cât și cifră de afaceri, pe tot parcursul celor 20 de ani, ceea ce a dus la o orientare spre extinderea competențelor tehnice și dezvoltarea parteneriatelor strategice de durată.
- Nemulţumirea angajaţilor din România faţă de actualul loc de muncă a crescut în ultimul an
- Curierii Cargus au parcurs peste patru milioane de kilometri pe 50.000 de rute, în noiembrie
- Dacă jobul ocupă o treime din timpul nostru, cadourile corporate ar trebui să reflecte mai mult decât o obligație
„Ce contează cu adevărat este consolidarea relațiilor de încredere cu clienții noștri și creșterea competențelor în rândul echipei noastre – asta determină sustenabilitatea și succesul unei companii în prezent”, spune Dr. Andrea Marlière, Chief Executive Officer la Accesa.
Impactul Accesa în business
Pe măsură ce s-a extins la nivel național, Accesa a dezvoltat parteneriate de afaceri pe piețe noi. Astfel, și-a diversificat portofoliul de servicii pe piețele DACH, Benelux și UK, precum și cu organizații românești, susținându-le în evoluția lor digitală.
Serviciile Accesa valorifică atât competențe tehnice (Software Development, Quality Assurance sau UX/UI Design), cât și competențe de coordonare (Product and Project Management, Agile Coaching, sau Business Analysis). Acestea sunt disponibile pentru diverse industrii, cum ar fi retail, producție, finanțe și banking, utilizând atât tehnologiile de ultimă generație, cât și pe cele tradiționale.
Accesa, un angajator de top în România
În ultimii 20 de ani, Accesa a crescut exponențial și a ajuns la peste 1.200 de angajați în roluri tehnice și non-tehnice. Ei își desfășoară activitatea fie în unul dintre cele două sedii din România, fie complet remote, de oriunde din țară. Această abordare flexibilă, împreună cu diversitatea oportunităților de dezvoltare, a permis companiei să se extindă la nivel național și i-a oferit acces la unii dintre cei mai buni profesioniști din domeniu. Accesa are un istoric de succes în dezvoltarea unui mediu de lucru personalizat și le oferă angajaților posibilitatea de a alege să lucreze din birou, hibrid sau complet remote, în funcție de preferințele lor.
Structura organizațională Accesa promovează un nivel crescut de autonomie pentru angajați, facilitând luarea de decizii rapide și implementarea soluțiilor adecvate pentru parteneri. Pe parcursul celor două decenii de activitate, compania a pus întotdeauna accentul pe wellbeing-ul angajaților săi. Prin programe precum „Equilibrium”, Accesa sprijină inițiative din multiple sfere ce ne impactează sănătatea – de la cea socială și fizică la cea emoțională și work-life balance – și promovează, astfel, un echilibru sănătos între viața profesională și cea personală.
În plus, pachetul extins de beneficii și oportunitățile de dezvoltare profesională subliniază angajamentul companiei de a forma un mediu de lucru sănătos, în care angajații pot avansa în carieră și pot evolua profesional. Promovând comunitățile locale prin activități sportive, inițiative tehnice și nu numai, Accesa își propune să consolideze un mediu de lucru pozitiv și sănăatos, atât dintr-o perspectivă mentală cât și fizică.
„De-a lungul istoriei sale, Accesa a evoluat și s-a transformat rapid pentru a ține pasul cu cerințele și oportunitățile pieței. Deși acest lucru a adus în mod natural schimbări culturale minore, grija pentru oameni a rămas o valoare esențială care continuă să ghideze compania în luarea deciziilor. Modul de lucru flexibil, ce le permite oamenilor să aleagă unde își desfășoară activitatea, proiecte ce adreseaza nevoile de wellbeing, coaching individual în carieră, sau organizarea de evenimente în comunitățile noastre, sunt doar câteva dintre modurile în care ne străduim constant să consolidăm un loc de muncă din care oamenii își doresc să facă parte și în care pot să aibă un impact”, spune Mădălina Hurducaș, Head of People Office la Accesa.
Accesa în comunitatea locală
Pe parcursul celor 20 de ani de activitate, Accesa a investit în două domenii-cheie: inițiative educaționale și, în ultimii ani, acțiuni de mediu. De la donații semnificative la sprijinirea studenților refugiați și contribuții pentru protejarea mediului, compania a contribuit la dezvoltarea comunității prin acțiuni solide și a arătat același entuziasm pentru a face bine ca și pentru tehnologie.
„Impactul pe care ne dorim să îl avem depășește sfera antreprenorială. Credem cu tărie că succesul nostru este măsurat nu doar prin creșterea din industria tech, în ultimii 20 de ani, ci și prin potențialul nostru de a acționa și de a obține un impact tangibil (și pozitiv, desigur) asupra educației, mediului și, mai ales, în comunitățile cu care ne intersectăm”, arată Corina Stirbu, Head of Marketing & Communication la Accesa.
DESPRE ACCESA
Este o companie tech de top cu două sedii în România, în Cluj-Napoca și în Oradea, având 20 de ani de experiență în transformarea provocărilor de business în oportunități. Este un partener de încredere pentru branduri majore din retail, producție, finanțe și banking. Are în vizor evoluția digitală a sistemelor clienților săi, prin generarea unor idei inovatoare și aplicarea lor pentru dezvoltarea corectă a sistemelor și gestionarea serviciilor.
Cu peste 1.200 de profesioniști în domeniul IT, Accesa se bucură de o creștere rapidă și este un angajator de top pentru profesioniștii industriei din România.