Compania software cu rădăcini românești care a achiziționat recent procesatorul global de plăți 2Checkout va angaja, în următoarele două luni, 45 de specialiști, pentru sediul din România.
Cele mai multe poziții vizează tineri profesioniști care doresc să se specializeze în activități precum analiza de risc și gestionarea sistemelor anti-fraudă pentru comenzile online, suport tehnic, operațiuni financiare și chargeback, precum și analiză financiară și vânzări. Sunt deschise și poziții pentru specialiști IT cu experiență, care să susțină dezvoltarea tehnică și integrarea soluțiilor Avangate și 2Checkout la nivel global.
“Căutăm tineri profesioniști, ambițioși, care știu că expunerea la o piață internațională, o industrie dinamică și proiecte interesante, le oferă posibilități de dezvoltare rapidă și achiziția unor competențe mai rar întâlnite pe piața locală. Suntem interesați să creștem și intern profesioniștii de care avem nevoie, prin promovarea colegilor din echipă. Ne putem mândri cu o rată de promovări de aproape 20 la sută, în ultimul an. Susținem dezvoltarea prin accesul la sisteme și tehnologii noi, training-uri, conferințe și certificări internaționale, dar și prin schimb de experiență cu colegii din alte regiuni”, declară Mădălina Teodorescu, HR Director în cadrul Avangate (în curând 2Checkout).
Pe lângă pachetele financiare, compania oferă și o serie de beneficii, de la abonamente medicale pentru angajați și copiii lor, posibilitatea de a servi masa de prânz alături de colegi, în restaurantele din apropierea biroului, până la cursuri de specializare, locuri de parcare auto și parcare securizată pentru biciclete, evenimente și petreceri. “Colegii care ni se vor alătura vor găsi un mediu dinamic, o echipă pasionată, care crede în performanță și reușește în fiecare an să aibă rezultate remarcabile. Compania a ajuns numărul 2, la nivel global, în industrie. Deși suntem o multinațională, ne place să ne păstrăm și să încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și inovația, atât în relația cu clienții companiei, cât și la nivel intern”, afirmă Mădălina Teodorescu.
Împreună cu Avangate, 2Checkout are în prezent 260 de angajați la nivel global, dintre care 70 la sută lucrează în biroul din România, iar restul sunt în SUA, Olanda, Marea Britanie și Rusia. Echipa locală susține operațiunile de vânzări, marketing, financiare, de suport clienți, precum și de dezvoltare tehnologică. Posturile disponibile pot fi vizualizate aici.