Compania de outsourcing cu capital majoritar românesc a înregistrat, în primele trei luni din 2017, afaceri de peste 3,3 milioane de lei, în creștere cu 20 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut.
Ca urmare a creșterilor din ultimii ani, compania țintește către deschiderea unui nou birou în provincie, anul acesta, și se concentrează pe dezvoltarea și pregătirea echipei. “Prioritatea în acest an este dezvoltarea resursei umane. Investim în oameni cu încredere și optimism. La sfârșitului anului trecut, am semnat un acord de finanțare prin care statul ne va sprijini să creăm 100 de noi locuri de muncă la biroul din Iași, în următorii doi ani. Continuăm dezvoltarea regională și vom deschide, în curând, un nou birou în țară. Nu avem temeri să pornim la drum cu oameni cu diverse experiențe sau la început de carieră. Sunt colegi care au fost aici de la început și am crescut împreună”, declară Daniel Mereuță (foto), director general Optima.
Majorări salariale de până la 15 la sută pentru posturile entry-level
Anul acesta, compania de outsourcing operează majorări salariale pentru posturile entry-level, de până la 15 la sută, și menține un calendar salarial actualizat la trei luni, în funcție de performanță. “Fiecare angajat entry-level ajunge să primească o majorare de aproximativ zece la sută la trei luni de la angajare, în funcție și de performanțe, evident. Anul acesta, majorăm salariile cu până la 15 la sută pentru mai bine de jumătate dintre colegii noștri, în funcție de nivelul de performanță. Cea mai importantă zonă de investiții pentru noi este reprezentată de oameni. Investim în tineri dornici să învețe și care sunt la început de drum în carieră”, afirmă Daniel Mereuță.
Potrivit reprezentanților companiei, un student sau un tânăr proaspăt ieșit de pe băncile facultății, care vrea să se angajeze în outsourcing, va fi întâmpinat de training-uri intensive, un mediu de lucru dinamic, potrivit pentru dezvoltarea sa profesională și personală, iar programul flexibil îl ajută să se ocupe atât de școală, cât și de job.
“Prima legătură între facultate și piața muncii”
În 1-2 luni, un tânăr angajat, fără nici un pic de experiență în domeniu, poate ajunge să lucreze singur pe un proiect și să obțină rezultate notabile, care să se reflecte în venit. Petrecerile la birou nu sunt un lucru rar și ajută la crearea unui mediu de lucru relaxant. “Perioada de training este una intensă, dar ne și distrăm. Am configurat un program flexibil, part-time, mult mai potrivit pentru studenți, care pot astfel să își împlinească și responsabilitățile din facultate și pe cele de la job. Avem mulți studenți ambițioși, motivați, care au ales să-și dea întâlnire cu responsabilitățile unui loc de muncă încă de pe băncile facultății. Au înțeles că experiența profesională, practica, este la fel de importantă ca facultatea. Și, cum în România facultatea și piața muncii sunt două emisfere care nu cooperează foarte bine, domeniul outsourcing-ului sare în ajutor, din acest punct de vedere”, precizează Daniel Mereuță.