Mai mult de 3.500 de studenți au aplicat, în această primăvară, pentru pozițiile deschise de EY România – cu 55 la sută mai mulți decât în 2015.
Numărul de candidaturi reprezintă un record absolut pentru EY România, în cei aproape 25 de ani de prezență pe piața românească. Dintre candidați, 80 de tineri absolvenți din Bucureşti şi din țară au fost recrutați pentru a se alătura companiei în toamna acestui an. „Recordul de candidați înscriși în procesul de recrutare de Juniori al EY România, de anul acesta, reflectă activitatea din ultimii câțiva ani, în care am construit, împreună cu studenții, o punte mult mai solidă de cunoaștere reciprocă. Studenții din România au avut ocazia de a ne cunoaște atât în spațiul virtual, cât și direct, prin intermediul întâlnirilor cu ei, astfel încât să aibă o imagine cât mai clară despre ceea ce înseamnă să lucrezi în EY România. Ceea ce sper că au perceput, dincolo de rigoarea profesională, este o combinație fermecătoare de pasiune pentru excelență, autenticitate și entuziasm. Pe de altă parte, noi am înțeles și integrat în modul nostru de lucru câteva dintre atributele specifice lor: energie, deschidere către lume și viitor, și un interes comun de a construi o lume care să funcționeze mai bine”, precizează Andreea Mihnea (foto), director Resurse Umane EY România.
70 de profesioniști din cadrul companiei și 20 de studenți, ambasadori EY din București, Timișoara și Craiova, au fost implicați activ în 45 de evenimente de carieră, din ianuarie până în iunie 2016: târguri de joburi, workshop-uri, conferințe, evenimente de tip open doors sau zilele carierei. Studenți din centre universitare precum București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Craiova și Chișinău au candidat pentru posturile de junior la EY și au trecut printr-unul din cele mai complexe procese de recrutare de pe piață, derulat pe parcursul a trei luni.
Ceea ce mă bucură la mesajul primit din partea studenților, reflectat în studiile de employer branding şi în numărul de oameni interesați să lucreze cu noi, e faptul că am depășit niște bariere de percepție, de ambele părți, spunând lucrurilor pe nume cu responsabilitate. Din interacțiunile avute înainte și pe parcursul procesului de recrutare și selecție, candidații au înțeles ce înseamnă să lucrezi într-un mediu de elită. A onora această validare reciprocă este o alegere pe care colegii mei o fac zilnic și o decizie ce merită a fi luată când iți dorești o carieră și nu doar un simplu loc de muncă.
Andreea Mihnea
Director Resurse Umane @ EY România
Procesul a presupus parcurgerea de către candidați a șase etape de selecție: aplicații online, preselecția CV-urilor, evaluare inițială, prin testare psihometrică, a inteligenței logice și verbale, interviuri video, participare în centrul de evaluare EY Mega Days și interviurile finale, față în față. 1.200 de candidați au trecut de preselecția inițială a CV-urilor și au intrat în procesul de testare. 30 la sută din ei au promovat în etapa următoare, a interviului video, metodă folosită cu succes de EY, de trei ani, și care oferă un număr mare de avantaje în procesul de selecție și șanse egale candidaților din întreaga țară. În etapa finală din cadrul EY Mega Days – centrul de evaluare si dezvoltare, 200 de studenți au concurat pentru o poziție de junior la EY. Alături de viitorii lor manageri, participanții au avut ocazia să demonstreze cunoștințe de specialitate și competențe de lucru în echipă, gândire critică, management de proiect, rezolvând studii de caz prin exerciții interactive, prezentări și jocuri de rol, individuale și de grup.
Toți cei peste 80 de absolvenți recrutați în această primăvară vor fi incluși în programe de formare și certificare profesională, la cel mai înalt nivel, în domeniul consultanței. EY România investește, anual, în medie, 3.000 de euro pentru formarea fiecărui angajat, și oferă o gamă largă de beneficii.
DESPRE EY ROMÂNIA
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 212.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 28,7 miliarde de dolari, în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2015. În România, unde EY funcționează din 1992, peste 650 angajaţi din România şi Republica Moldova (Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău) furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri, către companii multinaţionale şi locale.