Din acest an, Ritter Broker vrea să implementeze un sistem de franciză, pentru a le oferi posibilitatea clienților din orașe mai puțin dezvoltate din punct de vedere al sistemului financiar de asigurări și brokeraj, să beneficieze de polițe și oferte de leasing concepute pentru nevoile sale.

În opt ani, Ritter Broker – o companie de asigurări fondată în 2010, din dorința a doi tineri, foști corporatiști, de a crea și ridica o afacere cu capital 100 la sută românesc – a ajuns la o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei și 45.000 de polițe vândute în 2017. Lucrează cu 27 de societăți de asigurări, trei societăți de administrare a fondurilor de pensii pilon III și zece companii de leasing financiar și operațional, și poate să ofere peste 1.000 de produse financiare potențialilor clienți. Acestea pot fi comercializate, prin sistem de franciză, și de viitorii parteneri Ritter Broker.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În afara unui vast portofoliu de produse financiare, construit după analize și discuții cu societățile cu care colaborează, Ritter Broker pune la dispoziția francizatului know-how-ul său, alături de posibilitatea de a comercializa produse premium special concepute împreună cu companiile de asigurări și leasing. “Pentru a deveni broker de asigurări, trebuie să îndeplinești condiții destul de dificile, atât din punct de vedere financiar, pentru că trebuie să depui un depozit destul de mare pentru a înființa o astfel de companie, cât și din punct de vedere legal, fiindcă e o procedură anevoioasă pentru a putea fi autorizat de Autoritatea de Supraveghere Financiară”, explică Alexandra Brătescu, directorul de vânzări al companiei.

Avantajele de care vor beneficia viitorii francizați pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte de pe piața de asigurări, comisioanele vor fi plătite la timp și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care-i vor ajuta să-și crească veniturile.

“Noi oferim un sistem de business, un model adecvat celor ce vor să se dezvolte și să rămână independenți, în același timp. Franciza este construită pe module ce pot fi dezvoltate în funcție de zona și partenerul ales. Adresabilitatea e largă și poate fi construită pe paliere de buget, în directă relație cu potențialul partenerului. Vedem parteneriatul cu francizatul pe termen lung și foarte lung, din care să beneficiem fiecare în parte de experiența celuilalt și să dezvoltăm o echipă consolidată, ce va deservi exclusiv francizaților și nevoilor lor. Vom acorda acces instant și gratuit la platforma Ritter, care susține întreaga activitate a francizei, suport tehnic pentru produsele de asigurare comercializate și transparență în privința comisioanelor și a contractelor”, promite Cătălin Vasile, director general Ritter Broker.

Echipa Ritter Broker

În 2010, Cătălin Vasile, fondator și director general Ritter, a ales calea antreprenoriatului. A lăsat în urmă poziția ocupată într-o multinațională, pentru a-și îndeplini visul de a crea și de a ridica propria sa afacere, prin care să aducă servicii profesionale de intermediere și consultanță în asigurări, pentru clienții din zona financiară de asigurări. “Am plecat la drum știind că pot să creez o afacere pe termen lung, din care clienții Ritter să poată primi cea mai bună consiliere raportată la riscurile asigurate versus preț și oferte de asigurări de la mai multe societăți, astfel încât asigurarea pe care ei aleg să o cumpere să fie lucrul pe care și l-au dorit”, arată Cătălin Vasile. Patru ani mai târziu, în 2014, Alexandra Brătescu, directorul de vânzări Ritter Broker, s-a alăturat echipei. Ea a plecat din sistemul bancar spre o zonă cu totul nouă, dar provocatoare: cea a intermedierii și consultanței în domeniul asigurărilor.

Abonează-te la newsletter

Cele mai proaspete știri de pe AngajatorulMeu.ro, direct pe adresa ta de mail.

S-ar putea să-ți placă

Proprietara Famaciei Tei se “bate” cu “greii” din retailul farma, cu doar şase farmacii. Afaceri de 600 de milioane de lei, în 2019

Pornit de la o farmacie deschisă în Bucureşti, în 1992, business-ul deținut…

Profesorul de pian care a preluat afacerea cu sticlă a familiei, la 21 ani, și a creat un business de 120.000 de euro

La 27 de ani, Răzvan Romanine Alexandru este managerul unui business de…

Start-Up Nation: Un candidat și-a trecut numărul de mobil la rubrica “Salariaţi”, a primit punctaj maxim şi a creat astfel cea mai mare companie din lume

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat a finalizat analiza înscrierilor…

Bebepharm: “Farmacia mămicilor” din Cluj face primul milion de euro, în acest an

După ce, în 2016, a raportat afaceri de 3,8 milioane de lei,…